Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSrbová, Alena
dc.contributor.authorBoučková, Miroslava
dc.date.accessioned2021-12-09T08:40:12Z
dc.date.available2021-12-09T08:40:12Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36701
dc.description.abstractHlavním cílem této práce je zjištění povědomí respondentů o ochraně spotřebitele v oblasti cestovního ruchu, jejich práv a povinností týkající se smlouvy o zájezdu. Dalším cílem je navržení vlastních návrhů na zlepšení.cze
dc.format64 s.
dc.format64 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectochrana spotřebitelecze
dc.subjectpráva a povinnosti spotřebitelůcze
dc.subjectsmlouva o zájezducze
dc.subjectconsumer protectioneng
dc.subjectconsumer´s rights and obligationseng
dc.subjectpackaged tour contracteng
dc.titleVybrané problémy ochrany spotřebitele v oblasti cestovního ruchucze
dc.title.alternativeSelected Problems in Consumer Protection in Tourismeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag45542
dc.description.abstract-translatedThe main aim of the bachelor thesis is to identify the degree of respondent's awareness about consumer protection in tourism, their rights and responsibilities regarding primarily the package tour contract. The next aim is to suggest own measures of improvement.eng
dc.date.accepted2017-05-22
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam