Nákupčí v průmyslovém podniku
Abstrakt
Nákup představuje jednu ze základních podnikových funkcí, a to bez ohledu na to, zda jde o podnik výrobní, obchodní nebo ve službách. Nákupčí podniku je proto nezbytný pro jakýkoliv podnik. Cílem této bakalářské práce je zhodnocení činností nákupčího v podniku SINOP SMP s. r. o. a navrhnutí změn pro lepší efektivitu nákupního oddělení v podniku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část.Teoretická část je zaměřena na popis trhu organizací, definici nákupu a nákupního oddělení.Praktická část zkoumá, jak efektivně funguje nákupní oddělení v podniku. Zvláště vedení nákupního oddělení, zda je komunikace mezi pracovníky bez problémů, jak se řeší reklamace materiálu nebo zboží a jak probíhá výběr dodavatele. Cílem této části je řízený hloubkový rozhovor s vedením nákupního oddělení a dalšími členy a případové studie na průběh výběru dodavatele a řešení reklamace materiálu nebo zboží.