Využití POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotce
Abstrakt
Tato práce začíná teoretickou částí, ve které je vysvětleno několik pojmů. Na úvod je popisován obchod, marketing včetně marketingového mixu, POP prostředky a marketingový výzkum. POP prostředky představují soubor reklamních materiálů a produktů použitých v místě prodeje pro propagaci určitého výrobku. Řadí se sem například podlahová grafika, nafukovací maketa, prodejní stojan apod.
V praktické části je prováděn terénní výzkum, který se uskutečňuje v maloobchodní jednotce Hypermarket Albert. Terénní výzkum probíhá osobně tváří v tvář pomocí dotazníkového šetření. Cílem této práce je zhodnocení používání POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotce. A výzkumnou otázkou je, zdali jsou respondenti spokojeni a jestli si všímají POP prostředků v dané maloobchodní jednotce. Nakonec jsou zhodnoceny výsledky z výzkumu a stanoveny návrhy na zlepšení.