Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJaneček, Petr
dc.contributor.authorRoztočil, Jiří
dc.date.accessioned2021-12-09T08:40:09Z
dc.date.available2021-12-09T08:40:09Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36696
dc.description.abstractImage a brand destinace jsou důležitými konkurenčními nástroji destinačního marketingu. Organizace destinačního managementu by měly dbát na dobrou pověst a silnou značku, aby destinace obstála v konkurenčním boji. Bakalářská práce se zabývá hodnocením image města Plzně jako destinace cestovního ruchu. Hodnocení image je důležité nejen pro organizace destinačního managementu, ale pro všechny stakeholdery v destinaci, které ho mohou společně utvářet. Bakalářská práce vychází z výsledků dotazníkového šetření provedeného od září do prosince 2016, kterého se zúčastnilo 206 respondentů. Město Plzeň je velmi silně spojováno s pivem a pivovarnickou tradicí. Výsledky také potvrzují pozitivní vliv projektu Evropské hlavní město kultury 2015, protože respondenti si často pojí město s kulturou nebo kulturní atraktivitou. Výsledky šetření identifikují nové motivy, které lze využít v destinačním marketingu, jako silné značky sportovních klubů (FC Viktoria Plzeň, HC Škoda Plzeň) nebo úspěšných produktů (Škoda, Pilsner Urquell). Tyto zjištěné prvky image je třeba sledovat a posílit je, aby pozitivně působily na potenciální a současné návštěvníky města.cze
dc.format53 s. (89 773 znaků).
dc.format53 s. (89 773 znaků).
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectImage destinacecze
dc.subjectdestinační management a marketingcze
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectměsto Plzeňcze
dc.subjectDestination imageeng
dc.subjectdestination management and marketingeng
dc.subjecttourismeng
dc.subjectPlzeňeng
dc.titleImage vybrané destinacecze
dc.title.alternativeImage of selected destinationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag45504
dc.description.abstract-translatedImage and brand are important competitive tools of destination marketing. Destination marketing organization should care about good reputation and strong brand to compete on the market. Bachelor thesis deals with evaluation of the image of the town Plzeň as a tourism destination. Analysis is based on existing knowledge and measurement models and via image comparative analysis of the most important competitors of Plzeň. As the strategy selection plays an important role in the process of destination image formation, a questionnnaire survey is used for the purpose of gaining evident outcomes of the work. It was asked 206 respondents. The Plzeň is strongly associated with beer and brewery tradition. Results show positive impacts of the project of the European capital of culture 2015, because respondents often associated Plzeň with culture and culture events. Results of survey identificate too new motives, which can use in destination marketing as a strong brand of sports clubs (FC Viktoria Plzeň, HC Škoda Plzeň, Talent Plzeň) or successful products (Škoda, Pilsner Urquell). All the findings subsequently serve visitors with the image of Plzeň and help the town become a frequently visited tourist destination. As an innovation for tourism supply there is proposed new guided tour through the historical center of town.eng
dc.date.accepted2017-10-09
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam