Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorDudková, Iveta
dc.date.accessioned2021-12-09T08:39:52Z
dc.date.available2021-12-09T08:39:52Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36660
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je zjistit, zda vybraná firma využívá marketing a případně navrhnout změny, které by vedly ke zlepšení stávající situace. Teoretická část je založena na studiu odborné literatury. Praktická část analyzuje, zda vybraná firma využívá principy marketingu. Tato část zahrnuje řízený rozhovor s ředitelkou supermarketu Terno v Českých Budějovicích. Závěr práce je zaměřen na analýzu stávající situace ve firmě. Jsou vyhodnoceny výsledky a navrženy případné změny.cze
dc.format47 s.
dc.format47 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectmarketingové řízenícze
dc.subjectpotřebycze
dc.subjectpřánícze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectfirmacze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectmarketing managementeng
dc.subjectneedseng
dc.subjectwisheng
dc.subjectcustomereng
dc.subjectcompanyeng
dc.titleVýznam a využití marketingu ve vybrané české firměcze
dc.title.alternativeImportance and use of marketing in chosen Czech companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag41891
dc.description.abstract-translatedThe aim of bachelor thesis is to find out whether the chosen company uses marketing and to propose changes leading to an improvement of the current situation. The theoretical part is based on the study of academic literature. The practical part analyses whether the chosen company uses principles of marketing. This part involves a controlled interview with the director of supermarket Terno in České Budějovice. The conclusion of the thesis is focused on the analysis of the current situation in the company. Results are evaluated and potential changes are proposed.eng
dc.date.accepted2017-05-22
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam