Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠalamoun, Jan
dc.contributor.authorHejpetrová, Lucie
dc.date.accessioned2021-12-09T08:39:48Z
dc.date.available2021-12-09T08:39:48Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36650
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je navrhnout změny prostorového uspořádání prodejní a mimo prodejní plochy vybrané obchodní jednotky. Vybranou obchodní jednotkou je hypermarket Tesco v Písku. Návrh změn je proveden na základě zmapování současného dispozičního řešení prodejny a následně na postoji a spokojenosti zákazníků se současným prostorovým uspořádáním. Zároveň je kladen důraz, aby změny byly výhodné i pro prodejce. Teoretická část se zaměřuje na informace k tématu bakalářské práce. Praktická část obsahuje zmapovaný současný model a vyhodnocení dotazníkového šetření, na jehož základě jsou navrhnuty změny prostorového uspořádání.cze
dc.format49 s. (67 546 znaků)
dc.format49 s. (67 546 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectspace managementcze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectnákupní chovánícze
dc.subjectmerchandisingcze
dc.subjectkvantitativní výzkumcze
dc.subjectprostorové uspořádání prodejnycze
dc.subjectspace managementeng
dc.subjectcustomereng
dc.subjectcustomer shopping behavioreng
dc.subjectmerchandisingeng
dc.subjectquantitative researcheng
dc.subjectlayout of retail uniteng
dc.titleSpace management vybrané obchodní jednotkycze
dc.title.alternativeSpace management of a retail uniteng
dc.title.alternative-cze
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag41607
dc.description.abstract-translatedThe aim of the thesis is to assess space management of a retail unit and to propose a new efficient model. The selected retail unit for this thesis is Tesco store in Písek. Theoretical part focuses on basics of space management and tactics that are used by retailers to utilize space. At the beginning of the practical part is description of current layout of the retail unit. After the description can be found evaluated survey that was conducted on customers. Based on acquired data a new layout is proposed while also respecting retail unit's needs.eng
dc.date.accepted2017-05-25
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam