Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠalamoun, Jan
dc.contributor.authorStudený, Zdeněk
dc.date.accessioned2021-12-09T08:39:48Z
dc.date.available2021-12-09T08:39:48Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36649
dc.description.abstractTato bakalářská práce je věnována privátním značkám ve vybraném maloobchodním řetězci na českém trhu. Hlavním cíle práce je zhodnotit postavení privátních značek na základě spotřebitelského vnímání pozice značek. Celá práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje problematiku značek a zaměřuje se hlavně na privátní značky. Praktická část se skládá z marketingového výzkumu, který je proveden elektronickou formou. Na základě výsledků výzkumu byly obchodnímu řetězci navrženy možná doporučení pro rozvoj privátních značek.cze
dc.format67 s. (79 292 znaků)
dc.format67 s. (79 292 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPrivátní značkacze
dc.subjectznačkacze
dc.subjectobchodní řetězeccze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectspotřebitelcze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectonline marketingcze
dc.subjectPrivate labeleng
dc.subjectbrandeng
dc.subjectretail chaineng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectconsumereng
dc.subjectcustomereng
dc.subjectonline marketingeng
dc.titlePostavení privátní značky obchodního řetězcecze
dc.title.alternativeMarket position of a private labeleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag41598
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is dedicated to private labels in a selected retail chain on the Czech market. The main aim of the thesis is to determine the market position of private labels based on how consumers perceive private labels. The thesis is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part describes the problematics of brands and focuses primarily on private labels. The practical part consists of marketing survey which is realized by online questionnare survey. Based on survey results they were determined possible recommendations for the development of private labels.eng
dc.date.accepted2017-05-25
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam