Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSrbová, Alena
dc.contributor.authorSalák, Hynek
dc.date.accessioned2021-12-09T08:39:43Z
dc.date.available2021-12-09T08:39:43Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36633
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je zhodnotit realizaci, ale také povědomí českých spotřebitelů o spotřebitelských testech v rámci České republice. Dílčími cíli je zjisti povědomí a přehled o spotřebitelských organizacích, testech, ale také médiích, které je vydávají. Důležité je také zjistit, zda testům spotřebitelé důvěřují, zda zjišťují jejich nezávislost a jak moc je ovlivňují při rozhodování o nákupu daného zboží nebo služby. Bakalářská práce na téma Spotřebitelské testy v rámci České republiky popisuje a hodnotí současnou situaci v rámci ochrany spotřebitele v ČR a spotřebitelské testování výrobků či služeb, přehled spotřebitelů o této problematice, důvěryhodnost testů a jejich dopad na nákupní rozhodování.cze
dc.format61 s.
dc.format61 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectspotřebitelské testycze
dc.subjectochrana spotřebitelecze
dc.subjectspotřebitelské organizacecze
dc.subjectspotřebitelcze
dc.subjectconsumer testingeng
dc.subjectconsumer protectioneng
dc.subjectconsumer organizationeng
dc.subjectconsumereng
dc.subjectcustomereng
dc.titleSpotřebitelské testy v rámci České republikycze
dc.title.alternativeConsumer testing in the Czech Republiceng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag41284
dc.description.abstract-translatedThe gain of this bachelor thesis is to evaluate realization and the awareness of consumer testing in the Czech Republic. The theoretical part of the thesis is aimed at consumer in the Czech Republic, his rights and responsibilities. The main part is focused on consumer protection, its legal regulation and consumer organizations in the Czech Republic. The important part of thesis contain consumer testing, realization, consumer organizations, which create consumer testing and media which publish these tests. The practical part is dedicated to the Czech citizen and its perceiving of consumer protection and consumer organizations. The practical part is based on consumer testing, how people from the Republic trust the results, which topics are the most important for them and how they know media which publish results of testing, newspapers, magazines, TV or online show.eng
dc.date.accepted2017-05-25
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam