Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSrbová, Alena
dc.contributor.authorPechová, Lucie
dc.date.accessioned2021-12-09T08:39:41Z
dc.date.available2021-12-09T08:39:41Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-09-08
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36627
dc.description.abstractBakalářská práce je věnována problematice ochrany spotřebitele, především problémům v oblasti distančních spotřebitelských smluv. V praktické části je realizován dotazníkový výzkum, kterého se zúčastnili respondenti spadající do různých věkových skupin. V teoretické části jsou rozebrána klíčová slova, která jsou spojena s danou problematikou. Co je to ochrana spotřebitele a její historie. Jak jsou definovány pojmy spotřebitel, podnikatel a spotřebitelská smlouva. Co je nařízeno českou legislativou pro oblast ochrany spotřebitele. Jaké instituce působí v této oblasti. Co je to distanční spotřebitelská smlouva. V praktické části je poté provedena analýza dotazníkového šetření. Jako hlavní problém, který z šetření vyplývá, je stanovena nízká znalost legislativy ochrany spotřebitele mezi běžnými spotřebiteli. V poslední části práce jsou navrženy kroky, které by mohly pomoct situaci zlepšit.cze
dc.format87 s.
dc.format87 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectSpotřebitelcze
dc.subjectpodnikatelcze
dc.subjectochrana spotřebitelecze
dc.subjectpráva spotřebitelecze
dc.subjectpovinnosti prodávajícíchcze
dc.subjectNový občanský zákoníkcze
dc.subjectdistanční spotřebitelská smlouvacze
dc.subjectprostředky komunikace na dálkucze
dc.subjectconsumereng
dc.subjectbusinessmaneng
dc.subjectconsumer protectioneng
dc.subjectconsumer rightseng
dc.subjectresponsibilities of sellerseng
dc.subjectNew Civil Codeeng
dc.subjectdistance consumer contracteng
dc.subjectmeans of distance communicationeng
dc.titleVybrané problémy ochrany spotřebitelecze
dc.title.alternativeThe Selected Issues of Customer Protectioneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag36618
dc.description.abstract-translatedThis thesis is dedicated to the issues of customer protection, mainly the problems in the field of distance consumer contracts. It is performed by realisation of a questionnaire survey between consumers in different age groups. In theoretical part the keywords are described, which are related to this issue. What is the consumer protection and its history. How the terms consumer, businessman and consumer contracts are defined. What is ordered by Czech legislative for the field of consumer protection. Which institutions operate in this field. What is a distance consumer contract. The practical part performs the analysis of questionnaire survey. Low knowledge of legislative regulation of consumer protection among ordinary consumers is defined as the main issue. In conclusion there are proposed some steps to improve the situation.eng
dc.date.accepted2017-10-10
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam