Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠtensová, Antónia
dc.contributor.authorNěmcová Kováčová, Zdeňka
dc.date.accessioned2021-12-09T08:30:27Z
dc.date.available2021-12-09T08:30:27Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36612
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá vyhodnocením vlivu výkonnosti třech skupin obchodních zástupců ve společnosti Coca-Cola HBC Česká republika, s.r.o. na firemní tržby, objemy prodeje. Porovnává náklady třech skupin obchodních zástupců. Na základě výstupů vícekriteriální analýzy vlivu výkonnosti skupin obchodních zástupců na vnitrofiremních kritériích je navrženo řešení využití obchodních zástupců do budoucna s cílem zvyšovat hospodářský výsledek firmy.cze
dc.format76
dc.format76
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectobchodní zástupcicze
dc.subjectfunkce obchodního zástupcecze
dc.subjectčinnosti obchodního zástupcecze
dc.subjectměření výkonucze
dc.subjectnákladycze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjecttržbycze
dc.subjectobjem prodejecze
dc.subjectziskcze
dc.subjectsales representativeeng
dc.subjectsales representative functioneng
dc.subjectactivity of the agenteng
dc.subjectperformance measurementeng
dc.subjectcosteng
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjectsaleseng
dc.subjectsales volumeseng
dc.subjectprofiteng
dc.titleObchodní zástupce - současnost a perspektivacze
dc.title.alternativeBusiness developer - current status and perspectiveeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag44494
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the evaluation of the impact of the performance of three groups of business representatives in Coca-Cola HBC Czech Republic, Ltd. on corporate revenues, sales volumes. Compares the cost of three groups of dealers. Based on the outputs multi criteria analysis of the impact of the performance of groups of business representatives on criteria of internal solution is proposed the use of sales representatives in the future in order to increase the company's bottom.eng
dc.date.accepted2016-06-07
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam