Rozvoj značky Fairtrade v ČR
Abstrakt
Hlavním cílem práce je zhodnotit současnou situaci značky Fairtrade na českém trhu a navrhnout možnosti jejího dalšího rozvoje. Dalším cílem je zjistit do jaké míry je nákup fairtradových výrobků cílený. Stěžejní součástí práce je provedení marketingového výzkumu. Na základě zjištěných výsledků jsou uvedeny návrhy a doporučení, které mohou využít Fairtrade organizace.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Vnímání Fairtradové značky mezi spotřebiteli
Šimková, Simona (Jihočeská univerzita, 2015)Hlavním cílem této práce je zmapovat, jak spotřebitelé vnímají značku Fairtrade. Fair trade je obchodní partnerství, které nabízí lepší obchodní podmínky a pomáhá znevýhodněným producentům žít lepší život. Teoretická část ... -
Marketingová komunikace značky Fairtrade
Dudová, Klára (Jihočeská univerzita, 2015)Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací značky Fairtrade v obchodě Bylinné a klášterní produkty v Českých Budějovicích. Teoretická část je zaměřena na popis pojmů jako je marketingová komunikace, komunikační ... -
Marketingová komunikace značky Fairtrade
Zoudunová, Veronika (Jihočeská univerzita, 2016)Bakalářská práce se zaměřuje na způsob komunikace konceptu fair trade a Fairtradových produktů na trhu ve vybrané firmě. Cílem práce je v této společnosti zjistit dosud využívané nástroje marketingové komunikace značky ...