Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvec, Roman
dc.contributor.authorMušetić, Ivana
dc.date.accessioned2021-12-09T08:30:13Z
dc.date.available2021-12-09T08:30:13Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36598
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou řízení vztahů se zákazníky a podrobnou analýzou v rámci celkové spokojeností zákazníků zkoumané společnosti. Cílem diplomové práce je zdůvodnit význam CRM jako prvku rozvoje péče pro firemní klientelu a na základě výsledků provedených analýz navrhnout možnosti dalšího rozvoje péče pro firemní klientelu ve vybrané společnosti. V návrhové části je zpracované komplexní řešení identifikovaných problémů současného řízení vztahů se zákazníky ve zkoumané společnosti.cze
dc.format96 s.
dc.format96 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectCRMcze
dc.subjectCRM systémycze
dc.subjectřízení vztahů se zákazníkycze
dc.subjectspokojenost zákazníkůcze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectCRMeng
dc.subjectCRM systemseng
dc.subjectcustomer relationship managementeng
dc.subjectcustomer satisfactioneng
dc.subjectcustomereng
dc.titleCRM jako prvek rozvoje péče pro firemní klientelucze
dc.title.alternativeCRM as part for developing care for the company's clienteleeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag44357
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with customer relationship management and detailed analysis of examined company's customer satisfaction. The thesis goal is to emphasize the importance of CRM as a factor in the development of care for corporate clients and based on the results of analysis, to suggest possibilities for further development of care for corporate clients in the examined company. The proposal part of the thesis contains a complex solution to the problems that were identified in the examined company's current customer relationship management.eng
dc.date.accepted2016-06-07
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam