Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVojtko, Viktor
dc.contributor.authorLudvíková, Michaela
dc.date.accessioned2021-12-09T08:29:39Z
dc.date.available2021-12-09T08:29:39Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36562
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na iracionalitu spotřebitelů, která je následně experimentálně otestována u českých spotřebitelů a výsledky experimentů jsou dále porovnány s výsledky amerických spotřebitelů.cze
dc.format78
dc.format78
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectSpotřební chovánícze
dc.subjectspotřebitelcze
dc.subjectbehaviorální ekonomiecze
dc.subjectiracionalitacze
dc.subjectConsumer Behavioreng
dc.subjectconsumereng
dc.subjectBehavioral Economicseng
dc.subjectIrrationalityeng
dc.titleSpotřební chování z pohledu behaviorální ekonomiecze
dc.title.alternativeConsumer Behavior from The View of Behavioral Economicseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag42092
dc.description.abstract-translatedDiploma thesis is focused on the irrationality of consumers, which is then tested experimentally for Czech consumers and experimental results are further compared with the results of American consumers.eng
dc.date.accepted2016-06-06
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam