Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVojtko, Viktor
dc.contributor.authorMalechová, Adéla
dc.date.accessioned2021-12-09T08:29:34Z
dc.date.available2021-12-09T08:29:34Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-09-09
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36556
dc.description.abstractDiplomová práce byla především orientovaná na nabídku služeb na nádražích a na potenciál, který nabízí nevyužité či špatně využité prostory nádražní haly. Hlavním cílem bylo najít, vymezit a prozkoumat tento potenciál na vybraném nádraží v rámci rozvoje obchodu a cestovního ruchu na daném místě. Vybraným nádražím se stala Železniční stanice České Budějovice. Práce obsahuje zmapování daného místa, marketingový průzkum prováděný mezi cestujícími ve vlacích společnosti České dráhy nebo také na sociálních sítích prostřednictvím internetového dotazníku. Vedlejším cílem bylo vymezení několika možných návrhů na zlepšení nádražní haly, z nichž byl vybrán jeden hlavní návrh, který byl následně podrobněji charakterizován.cze
dc.format94 s. (153 851 znaků)
dc.format94 s. (153 851 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectŽelezniční dopravacze
dc.subjectŽelezniční stanicecze
dc.subjectNádražní halacze
dc.subjectModernizacecze
dc.subjectInovacecze
dc.subjectKavárnacze
dc.subjectRailway transporteng
dc.subjectTrain stationeng
dc.subjectStation halleng
dc.subjectModernizationeng
dc.subjectInnovationeng
dc.subjectCaféeng
dc.titlePotenciál nádraží v rámci obchodu a cestovního ruchucze
dc.title.alternativeThe Potential of Railway Stations in Trade and Tourismeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag42007
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis was focused especially on train station service supplies and on the potential offered by unutilized or misused spaces of a train station hall. The main goal was to find, define and examine this potential in a chosen station within Trade and Tourism development in a chosen place. The railway station in Ceske Budejovice became the chosen train station. The thesis contains a mapping of the given place, a marketing research carried out among train passengers travelling with the Czech Railway company, as well as on social networks through an on-line survey. The secondary objective was a determination of several possible suggestions to improve the train station, out of which one main suggestion was chosen and subsequently analysed.eng
dc.date.accepted2016-10-13
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam