Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlicnarová, Jana
dc.contributor.authorBednářová, Michaela
dc.date.accessioned2021-12-09T08:29:21Z
dc.date.available2021-12-09T08:29:21Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36540
dc.description.abstractNáplní této práce je vyhodnocení pořadí výhodnosti studentských účtů nabízených bankami na tuzemském bankovním trhu, a to jak teoreticky, pomocí dotazníku, tak s využitím kvantitativních metod. Nejprve byla zmapována aktuální nabídka studentských produktů na tuzemském trhu, poté bylo provedeno dotazníkové šetření mezi studenty, s cílem zjistit, jaké studentské účty a služby jsou studenty aktuálně nejvíce využívané a z jakého důvodu. Protože metody VHV (Vícekriteriální Hodnocení Variant) umožňují klientovi snadnější výběr právě při větším počtu zadaných kritérií, byla následně stanovena vhodná hodnotící kritéria a vyhodnoceno pořadí výhodnosti jednotlivých variant pomocí základních metod vícekriteriálního hodnocení. Analýza byla provedena pro zvolené typové studenty. V závěru práce byly shrnuty výsledky jednotlivých metod. Pro všechny analyzované studenty bylo jako nejvýhodnější studentské konto v této práci jednoznačně vyhodnoceno U konto pro mladé od UniCredit Bank. Naopak jako nevýhodný se ve většině případů jevil účet FRESH od České spořitelny, který ale podle dotazníkového šetření vlastní většina dotazovaných respondentů.cze
dc.format72 s. (101 632 znaků)
dc.format72 s. (101 632 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvícekriteriální hodnocenícze
dc.subjectkritériumcze
dc.subjectbankacze
dc.subjectstudentský účetcze
dc.subjectvariantacze
dc.subjectMultiple-criteria decision makingeng
dc.subjectcriterioneng
dc.subjectbankeng
dc.subjectstudent accounteng
dc.subjectalternativeeng
dc.titleHodnocení studentských účtůcze
dc.title.alternativeStudent accounts evaluationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag41846
dc.description.abstract-translatedThe goal of this work was to evaluate the order of student accounts in terms of advantegousness, which are offered by banks on the domestic banking market. Not only theoretically, but also using quantitative methods. Firstly, the current offer of students products on the domestic market was explored, then a survey among some students was made in order to determine which student accounts are the most favourite ones, most commonly used and why. By using methods multiple-criteria evaluation of alternatives clients can make an easier decision when choosing from a large number of specified criteria. Afterwards, an appropriate evaluation criteria were fixed and evaluated in terms of profitability of individual alternatives by using methods of multiple criteria evaluation. For all analysed students, the account called - U konto pro mladé from UniCredit Bank was clearly selected as the best one. On the contrary account FRESH from Česká spořitelna appeared to be the mist disadvantageous one. According to the questionnaire, this account is owned by the majority of young respondents.eng
dc.date.accepted2016-06-06
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineÚčetnictví a finanční řízení podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam