Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠtensová, Antónia
dc.contributor.authorPoláková, Lucie
dc.date.accessioned2021-12-09T08:28:55Z
dc.date.available2021-12-09T08:28:55Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-09-09
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36497
dc.description.abstractPředložená diplomová práce pojednává o nově otevřeném nákupním centru Galerie v Teplicích, které v současné době usiluje o vybudování výhodné pozice na trhu a rovněž pracuje na svém vhodném vymezení vůči stávající silné konkurenci. Hlavními cíli této práce je zjistit, jakou pozici výše zmíněné nákupní centrum v současné době na trhu zaujímá, poznat blíže jeho návštěvníky a následně na základě výsledků realizovaných šetření lépe zacílit a přizpůsobit stávající marketingovou komunikaci centra. Z tohoto důvodu je tato diplomová práce zaměřená zejména na zjišťování a analýzu bližších informací o chování, vnímání a preferencích návštěvníků určených nákupních center, především pak nákupního centra Galerie a rovněž na vymezení jeho současného positioningu ve vztahu k určeným konkurentům.cze
dc.format126 s. (154 493 znaků)
dc.format126 s. (154 493 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectNákupní centrumcze
dc.subjectmaloobchodcze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectpositioningcze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectShopping centereng
dc.subjectretailingeng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectpositioningeng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.titleMarketing nákupního centracze
dc.title.alternativeMarketing at the shopping centreeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag41476
dc.description.abstract-translatedThe presented diploma thesis deals with the newly opened shopping center Galerie Teplice. The center is currently working on creation of a suitable market position with respect to the existing strong competition. The objective of the thesis is to evaluate the current position of the aforementioned shopping center on the market, then to learn more about its visitors and finally to improve targeting and personalize the marketing communication based on the analysis of results. For this reason the diploma thesis is focused on identifying and analyzing detailed information about the behavior, perceptions and preferences of visitors of designated shopping centers, especially of the Galerie center and on defining of its current positioning in relation to specified competitors.eng
dc.date.accepted2016-10-13
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam