Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrninská, Růžena
dc.contributor.authorHolá, Monika
dc.date.accessioned2021-12-09T08:28:46Z
dc.date.available2021-12-09T08:28:46Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36479
dc.description.abstractHlavním cílem této práce je analyzovat vliv podnikové kultury na spokojenost zákazníků a navrhnout doporučení ke změně. V první části práce je teorie podnikové kultury a spokojenosti zákazníků. V praktické části je provedeno dotazníkové šetření pomocí dotazníku VSM 1994 a 2013 a TBSD. Tímto dotazníkovým šetřením byly zjištěny kulturní dimenze zaměstnanců ve firmě. Tentýž průzkum byl proveden mezi zákazníky. Dále byl proveden průzkum zaměřený na spokojenost zákazníků se službami podniku. V návaznosti na tyto dotazníky byly navrženy možné změny a vylepšení, které může společnost přijmout, aby zlepšila svou podnikovou kulturu.cze
dc.format69 s. (86 914 znaků)
dc.format69 s. (86 914 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPodniková kulturacze
dc.subjectkulturní dimenzecze
dc.subjectspokojenost zákazníkůcze
dc.subjectCorporate cultureeng
dc.subjectcultural dimensionseng
dc.subjectcustomer satisfactioneng
dc.titleVliv podnikové kultury na spokojenost zákazníků vybraného podnikucze
dc.title.alternativeThe influence of corporate culture on customer satisfaction selected companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag41149
dc.description.abstract-translatedThe main aim of this work is to analyze the impact of corporate culture on customer satisfaction and propose recommendations for change. In the first part of the thesis is the theory of corporate culture and customer satisfaction. In the practical part, I conducted a questionnaire survey using questionnaires VSM 1994 and 2013 and TBSD. With this questionnaire survey I defined the cultural dimension of employees in company. The same survey was carried out among customers. I conducted survey focused on customer satisfaction with the services of the company. Following these questionnaires were suggested possible changes and improvements that a company can take to improve its corporate culture.eng
dc.date.accepted2016-05-31
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam