Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVaněček, Drahoš
dc.contributor.authorMichalová, Jana
dc.date.accessioned2021-12-09T08:28:44Z
dc.date.available2021-12-09T08:28:44Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-09-09
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36474
dc.description.abstractŘízení distribuce ve velké společnosti. Tato Diplomová práce zkoumá společnost Fruko-Schulz, s. r. o. Firma se zabývá výrobou lihovin. Cílem je zmapovat informační a materiálové toky směrem do skladu a ze skladu. Následně analyzovat současný stav společnosti. Na základě informací navrhnout opatření pro zlepšení. Ve vlastní práce je podrobně popsány podnikatelské aktivit ve firmě. Následně jsou nevrženy náměty na zlepšení. Tyto návrhy se týkají distribuce ke konečnému zákazníkovi prostřednictvím gastronomických výstav a veletrhů. Další návrhy jsou zaměřeny na koncové uživatele v ruském trhu. Nápady pro změnu obalů nebo nových produktů jsou navrženy, ale posléze vyvráceny. Firma Fruko-Schulz, s. r. o. má dlouhodobou tradice a skvělou pověst. Ale to nestačí, konkurence je velká a na vysoké úrovni. Myšlenka zaměřit se na ruský trhu je velmi dobrá a je zde velký potenciál.cze
dc.format62, (99 591 znaků)
dc.format62, (99 591 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectřízení dodavatelského řetězcecze
dc.subjectdistribucecze
dc.subjectskladcze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectlogistikacze
dc.subjectSupply chain managementeng
dc.subjectdistributioneng
dc.subjectstockeng
dc.subjectcustomereng
dc.subjectlogisticseng
dc.titleŘízení distribuce ve velkém podniku (velkoskladu)cze
dc.title.alternativeDistribution management in a large company (warehouse)eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag41123
dc.description.abstract-translatedDistribution management in a large company. This Master´s Thesis examines the company Fruko-Schulz, s. r. o. This company has been making spirits. The goal is to map out the information and material flows toward the warehouse and from the warehouse. Subsequently, to analyze the current state of the company. Based on the information propose measures for improvement. In own work is described in detail and enterprise activities in a company. After ideas are designed to change. These proposals relate to distribution to the end customer through the gastronomical exhibitions and fairs. Other proposals are aimed at end users in the Russian market. Ideas for packaging or new products are designed, but is backed that do not make sense. Company Fruko-Schulz, s. r. o. sas a long tradition and reputation. But that's not enough, the competition is great and it isalso at a high level. The idea to focus on the Russian market is very good and there is great potential.eng
dc.date.accepted2016-10-12
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam