Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠkodová Parmová, Dagmar
dc.contributor.authorKokešová, Radka
dc.date.accessioned2021-12-09T08:28:39Z
dc.date.available2021-12-09T08:28:39Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36461
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na strategické řízení ve firmě poskytující služby. Cílem práce je analyzovat současný stav strategického řízení ve vybrané firmě a navrhnout možná doporučení. Diplomová práce se opírá o dvě stanovené hypotézy. Nejprve je proveden strategický audit firmy pomocí metody DESTEP, 7S, Porterova modelu pěti sil a Finanční analýzy. Po strategickém auditu firmy následuje formulace strategie. Jsou určeny cíle, kterých chce firma dosáhnout. Autorka práce navrhla seznam strategických operací a její následný harmonogram kontroly implementace. V diplomové práci je zohledněno také strategické řízení kvality. Autorka práce navrhla novou organizační strukturu a strategii, která vede ke splnění vytyčených cílů firmy. Byla prokázána pravdivost stanovených hypotéz.cze
dc.format76 s. (121 545 znaků)
dc.format76 s. (121 545 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectStrategický managementcze
dc.subjectfacility managementcze
dc.subjectstrategiecze
dc.subjectmisecze
dc.subjectposlánícze
dc.subjectstrategický cílcze
dc.subjectorganizační strukturacze
dc.subjectseznam strategických operacícze
dc.subjectanalýzacze
dc.subjecthypotézacze
dc.subjectStrategic managementeng
dc.subjectfacility managementeng
dc.subjectstrategyeng
dc.subjectmissioneng
dc.subjectvisioneng
dc.subjectstrategical targeteng
dc.subjectorganizational structureeng
dc.subjectschedule of strategic operationseng
dc.subjectanalysiseng
dc.subjecthypothesiseng
dc.titleStrategické řízení firmy poskytující službycze
dc.title.alternativeStrategic management of company providing serviceseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag37810
dc.description.abstract-translatedThe thesis is focused on strategic management in the company providing services. The target of thesis is analyze the current situation in the company and propose possible improvements. The main target is divide into intermediate target. The first target is chose suitable model of strategic management, the second target is use strategic methods to find inner and outer company´s surroundings. The third target is apply selected model of strategic management to company. The proposed strategy, require much work within the framework of its implementation, so the schedule of strategic operations, both in content and also in terms of the time orientation.eng
dc.date.accepted2016-06-02
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam