Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKopta, Daniel
dc.contributor.authorKohoutová, Jana
dc.date.accessioned2021-12-09T08:28:38Z
dc.date.available2021-12-09T08:28:38Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-09-09
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36458
dc.description.abstractStěžejní částí práce je tvorba systému kalkulace nepřímých nákladů ve vybraném podniku. Systém je založen na principech koeficientů, kde je každé položce sortimentu přidělen koeficient na základě náročnosti sortimentu na daný nákladový druh. Tyto koeficienty slouží jako rozvrhová základna pro nepřímé náklady odpovídající danému nákladovému druhu. Tento systém je otestován na vzorku zboží a jsou podchyceny určité slabé stránky. Je provedena analýza konkurence a finanční zhodnocení zavedení tohoto systému.cze
dc.format67s. (115 000 znaků)
dc.format67s. (115 000 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkalkulacecze
dc.subjectkoeficientcze
dc.subjectnepřímý nákladcze
dc.subjectanalýza konkurencecze
dc.subjectfinanční zhodnocenícze
dc.subjectcalculationeng
dc.subjectcoefficientseng
dc.subjectindirect costeng
dc.subjectcompetition analysiseng
dc.subjectfinancial evaluationeng
dc.titleTvorba systému kalkulace nepřímých nákladů ve vybraném podniku a vyhodnocení jeho úspěšnosti, s ohledem na vypovídací schopnost účetních výkazůcze
dc.title.alternativeCreating Calculation System of Indirect Cost in the Company and Evaluation According to Informative Ability of Financial Statementseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag37459
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis is to create a calculation system of indirect costs in the commercial company. This calculation could be used in the accounting system of the company and thanks to that would be indirect cost divided automatically into individual items of goods. The calculation system is based on particular coefficients which are assigned in individual types of costs. New created system is tested on the specific sample of goods from the company. It is good to see weaknesses and deficiencies in suggested calculation. Conclusions from this analyse are specific values of profitability ratio Return on sales in every goods. The management of the company has to decide whether to revalue their goods or not. The decision is connected also with margin groups, in group A (which includes main goods) they could afford to move with selling prices. This prediction is based on outcome from competition analysis.eng
dc.date.accepted2016-10-13
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineÚčetnictví a finanční řízení podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam