Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorFeiklová, Michaela
dc.date.accessioned2021-12-09T08:28:35Z
dc.date.available2021-12-09T08:28:35Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-09-09
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36449
dc.description.abstractDiplomová práce má za cíl odkrýt příležitosti na trhu pro vybranou firmu a navrhnout firmě jejich možné využití. Práce sestává ze dvou hlavních částí - přehledu odborné literatury a praktické části. V rámci praktické části byla provedena marketingová situační analýza, která zanalyzovala vnější i vnitřní prostředí firmy. Zjištěné poznatky byly základem pro analýzu SWOT, která odkryla silné a slabé stránky podniku, jeho příležitosti a ohrožení. V závěru byl vypracován návrh na využití zjištěných informací.cze
dc.format145
dc.format145
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingové prostředícze
dc.subjectmarketingová situační analýzacze
dc.subjectvnější prostředícze
dc.subjectvnitřní prostředícze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectSTEP analýzacze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectMarketing situation analysiseng
dc.subjectSTEP analysiseng
dc.subjectMarketing environmenteng
dc.subjectPorter's model of the five powerseng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectOpportunitieseng
dc.titleIdentifikace příležitostí pro vybranou firmucze
dc.title.alternativeIdentification opportunities for the selected companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag37025
dc.description.abstract-translatedThe main aim of this Diploma thesis called "Identification opportunities for the selected company" is to identify the opportunities on market and to provide possible solutions how to use these opportunities. The Diploma thesis is divided into two main parts. First part is a literature overview that should give the reader the basic knowledge and understanding of the topic. Where the information was gained by studying different sources related to the main aim of the thesis. Second part is the analytical part of the thesis. Different analysis has been chosen to support the work. The marketing situation analysis was used and included the analysis of the macroenvironment (the STEP analysis), the microenvironment, market and sales. This analysis was followed by the analysis of part of the external environment (Porter's model of five competitive forces). The last part of the analytical part is focused on the internal analysis. The human resources, finance, sales and products were analysed. The findings from the analytical chapter were used for the final SWOT analysis.eng
dc.date.accepted2016-10-14
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam