Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVojtko, Viktor
dc.contributor.authorPlzáková, Aneta
dc.date.accessioned2021-12-09T08:27:55Z
dc.date.available2021-12-09T08:27:55Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36430
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na turistickou oblast Toulava, která byla založena před třemi lety. Toulava vznikla spojením krásné a čisté přírody, bohatých lesů a turisticky atraktivních cílů. První část práce je zaměřena na studium odborné literatury. Praktická část bakalářské práce je zaměřena na vlastní výzkum. Cílem bakalářské práce bylo sestavit profil návštěvníka turistické oblasti Toulava. Návštěvníci Toulavy vyplňovali dotazník na různých turistických místech v dané destinaci. Vlastní výzkum byl následně porovnán s profilem návštěvníka z roku 2013. Po porovnání obou výzkumů bylo zjištěno, že profil návštěvníka je téměř stejný, a proto byl navržen produkt, který by mohl zvýšit atraktivnost turistické oblasti a přilákat potenciální turisty.cze
dc.format64 s. (92 887 znaků)
dc.format64 s. (92 887 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectToulavacze
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectturistická destinacecze
dc.subjectprofil návštěvníkacze
dc.subjectToulavaeng
dc.subjecttourismeng
dc.subjecttourist areaeng
dc.subjectvisitors profileeng
dc.titleProfil návštěvníků v turistické oblasti Toulavacze
dc.title.alternativeProfile of visitors of the Toulava touristic regioneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag44928
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis focuses on tourist area Toulava which arose three years ago. It mentions the history of Toulava which was created as a combination of beautiful nature and interesting tourist sites. It analyses what visitors always do here and popular tourist sites. The first part focuses on literature. The practical part of the work introduces two researches which were done during the summer season in 2013 and through the summer in 2015. The goal was to get a general visitor profile of Toulava. Tourist from this region filled in the questionnaires relating to this area, which were placed at various tourist spots. The work concludes that the visitors profile is still the same and tries to suggest a new product for gaining the interest of potential tourist.eng
dc.date.accepted2016-10-10
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam