Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVojtko, Viktor
dc.contributor.authorDvořáček, Petr
dc.date.accessioned2021-12-09T08:27:08Z
dc.date.available2021-12-09T08:27:08Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36396
dc.description.abstractÚkolem této bakalářské práce bylo zjistit, jak se spotřebitelé chovají na trhu s chytrými mobilními telefony. Na základě údajů zjištěných v dotazníkovém šetření se přistoupilo k segmentaci spotřebitelů. Poté se sestavila doporučení pro vybraný podnikatelský subjekt.cze
dc.format48 s.
dc.format48 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectspotřební chovánícze
dc.subjectchytrý mobilní telefoncze
dc.subjectSmartphoneeng
dc.subjectconsumer behavioureng
dc.subjectconsumer researcheng
dc.titleSpotřební chování na trhu s chytrými mobilními telefonycze
dc.title.alternativeConsumer Behaviour on The Smartphone Marketeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag42090
dc.description.abstract-translatedThe Main task of my thesis has been to make an analysis of consumer behaviour on the smartphone market. Segmentation of consumers was made based on the survey. I've chosen an enterprise, for which I've made recommendations based on the survey.eng
dc.date.accepted2016-10-10
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam