Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorKučerová, Nikola
dc.date.accessioned2021-12-09T08:26:51Z
dc.date.available2021-12-09T08:26:51Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36382
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je analyzovat a poté zhodnotit tvorbu marketingového mixu vybraného produktu u společnosti zabývající se výrobou a prodejem elektroinstalačního materiálu a svítidel. Podkladem pro tvorbu praktické části je literární rešerše, jejímž obsahem jsou teoretické poznatky z oblasti marketingu, zejména však marketingového mixu. Tato část zdůrazňuje a popisuje důležitost čtyř marketingových nástrojů výrobku, ceny, místa a propagace, které jsou též nazývány 4P marketingu. Praktická část se zaměřuje na obecnou charakteristiku firmy a její činnosti. Velmi důležitou pasáží této práce je zhodnocení marketingového mixu výrobku a vytvoření strategie pro zlepšení současné situace.cze
dc.format69
dc.format69
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectproduktcze
dc.subjectcenacze
dc.subjectmístocze
dc.subjectpropagacecze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectproducteng
dc.subjectpriceeng
dc.subjectplaceeng
dc.subjectpromotioneng
dc.titlePodstata tvorby marketingového mixu ve vybrané firměcze
dc.title.alternativeEssence of the marketing mix creation in the selected companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag41934
dc.description.abstract-translatedThe aim of bachelor thesis is to analyse and evaluate the marketing mix creation of the chosen product of the selected company which deals with production and sale of wiring accessories and lights. The theoretical part of my paper contains general theoretical background of marketing and especially the marketing mix. This section highlights and describes the importance of four marketing tools product, price, place and promotion; which are also referred to as 4Ps of marketing. The practical one focuses on the general characteristics of the company and its activity. A very important section of this thesis is the evaluation of the marketing mix of the chosen product and the creation of the strategy how to improve the current situation.eng
dc.date.accepted2016-05-31
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineÚčetnictví a finanční řízení podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam