Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠalamoun, Jan
dc.contributor.authorHálová, Kamila
dc.date.accessioned2021-12-09T08:25:47Z
dc.date.available2021-12-09T08:25:47Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36324
dc.description.abstractHlavním cílem bakalářské práce je zjistit postavení privátních značek ve vybrané maloobchodní jednotce prostřednictvím spotřebitelského vnímání. Celá práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je řešena problematika související s tématem práce, především pojmy značka a privátní značka. Vysvětleny jsou zde také některé důležité výrazy z marketingu. Praktická část je založena na marketingovém výzkumu, který je proveden formou osobního dotazování. V závěru práce jsou obchodnímu řetězci navržena doporučení vedoucí k rozvoji privátních značek.cze
dc.format53 s. (80 538 znaků)
dc.format53 s. (80 538 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPrivátní značkacze
dc.subjectznačkacze
dc.subjectobchodní řetězeccze
dc.subjectspotřebitelcze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectmarketingový výzkum.cze
dc.subjectPrivate labeleng
dc.subjectbrandeng
dc.subjectretail chaineng
dc.subjectconsumereng
dc.subjectcustomereng
dc.subjectmarketing research.eng
dc.titlePostavení privátní značky obchodního řetězcecze
dc.title.alternativeMarket position of a private labeleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag41590
dc.description.abstract-translatedThe main aim of this thesis is to evaluate the status of private labels in selected retail chain based on the consumer perception. The thesis is selected into the theoretical and practical part. The theoretical part includes the most important terms of this issue, especially brand and private labels. There are also explained some terms of marketing. The practical part shows the results of marketing research, which are based on a personal questionnaire survey. In conclusion, solutions are proposed for the development of private label.eng
dc.date.accepted2016-05-23
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam