Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorUhlířová, Michaela
dc.date.accessioned2021-12-09T08:25:38Z
dc.date.available2021-12-09T08:25:38Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36314
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je zhodnocení stávající situace podpory produktu ve vybrané firmě, její význam a následné návrhy na zlepšení nebo rozšíření. Subjektem analýzy podpory produktu je společnost ESCO PODLAHY, s.r.o. Teoretická část vychází ze studia odborné literatury. Druhá část je praktická a zabývá se analýzou podpory produktu ve firmě. Tato analýza ukazuje, že je podpora produktu ve společnosti na vysoké úrovni, ale některá chybí, proto bylo navrhnuto několik návrhů na rozšíření. Mezi nejzajímavější návrhy patří plakát na plakátovací ploše a zavedení reklamy do prostředků veřejné dopravy, popřípadě do novin. V oblasti sponzorování je navrhnuto sponzorování televizních pořadů o bydlení. Poslední zlepšení se týká placené reklamy v rádiu.cze
dc.format68 s.
dc.format68 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectProduktcze
dc.subjectpodpora produktucze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectosobní prodejcze
dc.subjectpodpora prodejecze
dc.subjectpublic relationscze
dc.subjectProducteng
dc.subjectPromotion of producteng
dc.subjectAdvertisingeng
dc.subjectPersonal sellingeng
dc.subjectSales promotioneng
dc.subjectPublic relations.eng
dc.titleVýznam a využití podpory produktu ve firměcze
dc.title.alternativeThe Meaning and Use of Product Promotion in a Chosen Companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag41556
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis was to assess the current situation in the selected company and the importance of this activity for the company, then to make suggestions for its improvement. The subject of the analysis was the promotion activity of ESCO podlahy, s.r.o. The theoretical part is based on the stady of professional literature. In the practical part is analysis in company. An analysis of promotion of product showed, that the promotion of the company is on the high level, but missing some product promotion. It is suggested several improvements and broaden promotions. The most interesting is Billboard. Another suggestion is to introduce advertising in public transport and in newpapers. In the area of sponsoring is recommend sponsoring TV housing Shows. Last suggestion is paid advertising in radio.eng
dc.date.accepted2016-05-25
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam