Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠalamoun, Jan
dc.contributor.authorLengerová, Lenka
dc.date.accessioned2021-12-09T08:25:11Z
dc.date.available2021-12-09T08:25:11Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36279
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je zjistit, jak je značka Fairtrade vnímána na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích, zhodnotit úroveň znalostí o této značce, analyzovat nákupní chování v této oblasti a na základě zjištěných poznatků navrhnout řešení, která by mohla současnou situaci zlepšit. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. V teoretické části je zpracována literární rešerše, kde je popsána problematika týkající se tématu bakalářské práce. Praktická část je zaměřena na kvantitativní výzkum metodou dotazníkového šetření, jehož cílem je potvrdit či vyvrátit předem stanovené hypotézy.cze
dc.format48 s. (75 049 znaků)
dc.format48 s. (75 049 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectZnačkacze
dc.subjectvnímání značkycze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectfair trade.cze
dc.subjectBrandeng
dc.subjectbrand perceptioneng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectfair trade.eng
dc.titleVnímání značky Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicíchcze
dc.title.alternativeThe brand perception of Fairtrade at the Faculty of Economics, University of South Bohemiaeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag41361
dc.description.abstract-translatedThe main objective of this bachelor thesis is to analyse how people at the Faculty of Economics perceive the Fairtrade brand. It means, how deep is their knowledge of this brand, what products consumers buy most, why they buy them and how they are satisfied with the quality and price of these products. The work is divided into two patrs: theoretical and practical. The theoretical part is mainly focused on basic information for understanding the essence of the bachelor thesis. The practical part is based on a questionnaire survey between people at the Faculty of Economics. The work concludes with suggestions which improve the current situation of the Fairtrade brand perception at the Faculty of Economics at the University of South Bohemia.eng
dc.date.accepted2016-05-24
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam