Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSrbová, Alena
dc.contributor.authorVaňásek, Milan
dc.date.accessioned2021-12-09T08:25:07Z
dc.date.available2021-12-09T08:25:07Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36274
dc.description.abstractTéma práce je ochrana spotřebitele. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Cíl bakalářské práce je analyzovat ochranu spotřebitelů v České republice a stanovit návrhy na zlepšení. Teoretická část popisuje základní koncepty ochrany spotřebitele, historický vývoj,spotřebitelské organizace,rychlé výstražné systémy a seznamuje s českými zákony a novými legislativními změnami. Praktická část je založena na marketingovém výzkumu ve formě dotazníku.Dle výsledků z šetření jsou stanoveny návrhy na zlepšení povědomí spotřebitelů o jejich právech.cze
dc.format67 s. (86 962 znaků)
dc.format67 s. (86 962 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectspotřebitelcze
dc.subjectdotazníkcze
dc.subjectpředváděcí akcecze
dc.subjectinternetové nakupovánícze
dc.subjectochrana spotřebitelecze
dc.subjectspotřebitelské organizacecze
dc.subjectvýstražný systémcze
dc.subjectconsumereng
dc.subjectalert systemseng
dc.subjectsurveyeng
dc.subjectroadshoweng
dc.subjectinternet shoppingeng
dc.subjectconsumer protectioneng
dc.subjectconsumer associationseng
dc.titleVybrané problémy ochrany spotřebitelecze
dc.title.alternativeSelected issues of consumer protectioneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag41296
dc.description.abstract-translatedThe title of bachelor is Selected issues of consumer protection. The thesis is divided into two parts the theoretical and the practical part. The goal of the bachelor thesis is to analyse the consumer protection in the Czech Republic. The theoretical part describes basic concepts of consumer protection, the historical development of the consumer protection, consumer associations and EU rapid alert systems and presents Czech laws and new changes. The practical part is based on marketing research in the form of a survey. According to this research proposals on improvement are determined on this issue in order to provide higher consumer protection in the Czech Republic.eng
dc.date.accepted2016-06-02
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineÚčetnictví a finanční řízení podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam