Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPártlová, Petra
dc.contributor.authorPohořalová, Pavla
dc.date.accessioned2021-12-09T08:24:48Z
dc.date.available2021-12-09T08:24:48Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36242
dc.description.abstractBakalářská práce je specializována na příspěvkové organizace, zejména poté školy a způsoby financování jejich činnosti. Dále obsahuje informace o strukturální politice Evropské unie. Cílem práce je analýza užívání evropských financí českými žáky a studenty. Uvedení do příspěvkové organizace je následován způsoby financování škol, dotacemi v rámci ČR a Evropské unie. Poté následuje pojednání o strukturální politice. Dále jsou zde uvedeny informace o jednotlivých programovacích obdobích minulé a probíhající. Praktická část poté pojednává o jednotlivých projektech, které byly či jsou realizovány na vybraných školách. Krátký úvod vybraných škol následuje popis již ukončených projektů, včetně analýzy jejich využití a přínosu pedagogům, žákům či studentům a dané škole jako takové. Dále následuje popis a analýza probíhajících projektů. Práce je poté zakončená plány vybraných škol do příštích let aktuálního programovacího období.cze
dc.format56 s. (95 824 znaků).
dc.format56 s. (95 824 znaků).
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectStrukturální politikacze
dc.subjectŠkolacze
dc.subjectProgramovací obdobícze
dc.subjectDotacecze
dc.subjectProjektcze
dc.subjectEvropská uniecze
dc.subjectStructural policyeng
dc.subjectSchooleng
dc.subjectProgramming periodeng
dc.subjectFundeng
dc.subjectProjecteng
dc.subjectEuropean Unioneng
dc.titleDotační možnosti pro školy a jejich využívánícze
dc.title.alternativeSubsidy Possibilities for Schools and Their Useeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag37928
dc.description.abstract-translatedThe work is dedicated to the state-funded institution,mainly to schools and their financing. There is the information about the structural policy of the European Union,too.The object of this work is to analyse an use of European finance by the Czech students. An introduction to the subject of state-funded institution and financing of schools is followed by the Czech and the European subsidies. Moreover, there is the information about individual programming periods the last periods and ongoing period. A real case study of financing of schools and programming periods is introduced in the practical part of this work. The case study takes place in the chosen schools. First, a description of the ongoing projects in these schools is carried out together with an analysis of their use by students and efficiency for them. The work concludes with a plan of ongoing projects to the next years of present programming period.eng
dc.date.accepted2016-05-30
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineÚčetnictví a finanční řízení podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam