Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVocetková, Klára
dc.contributor.authorSvoboda, Jakub
dc.date.accessioned2021-12-09T08:24:31Z
dc.date.available2021-12-09T08:24:31Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36201
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce je Matematické porovnání konečných cen zájezdů od First Minute k Last Minute. Hlavním cílem je porovnat výhodnost konečné ceny jednotlivých zájezdů od First Minute k Last Minute a zjistit, jaká cena je nejvýhodnější vzhledem k poptávce klienta. K dosažení hlavního a vedlejšího cíle je využita matematická metoda, kdy jsou údaje získané jejich sběrem zaznamenávány do tabulky a následně vyhodnoceny pomocí grafické metody - tedy do spojnicového grafu. Primární data, která jsou použita při tvorbě již zmíněných grafů, vycházela z cen zájezdů 8 rozdílných cestovních kanceláří a 5 destinací, do nichž tyto cestovní kanceláře pořádají zájezdy. Z matematického porovnání pomocí grafů vyplývá, že se potvrdila cenová výhodnost First Minute a Last Minute zájezdů oproti ceníkovým cenám.cze
dc.format103 s.
dc.format103 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectFirst Minuteeng
dc.subjectLast Minuteeng
dc.subjectprice listeng
dc.subjecttraveleng
dc.subjectdepartureeng
dc.subjectprofitability of priceseng
dc.titleMatematické porovnání konečných cen zájezdů od First Minute k Last Minutecze
dc.title.alternativeMathematical Comparison of the Final Prices From First Minute to Last Minute Tourseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag36962
dc.description.abstract-translatedThe theme of this bachelor paper is a Mathematical comparison of the final prices from the First Minute to Last Minute tours. The main aim is to compare the advantages of individual travels final prices from the First Minute to Last Minute tours and find out what price is the best for the client demand. To the main and secondary aims achievement a mathematical method is used. The data which are gained by collecting data are inserted into the table and then evaluated by using graphical methods - ie the line chart. The primary data are selected from prices of 8 different travel agences and 5 destinations to which travel agencies organize tours. The charts are based on these primary data. From a mathematical comparison through the graphs the price advantages of First Minute and Last Minute tours in compare with the list price are confirmed.eng
dc.date.accepted2016-05-25
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam