dc.contributor.advisor | Malechová, Magdalena | |
dc.contributor.author | Zemanová, Jana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-09T07:54:25Z | |
dc.date.available | 2021-12-09T07:54:25Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-05-09 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/35903 | |
dc.description.abstract | Předmětem bakalářské práce "Výhody a nevýhody zvládnutí cizího jazyka z pohledu jedno- a vícejazyčnosti ve společnosti" je porovnání výhod a nevýhod ovládání cizího jazyka. V teoretické části je popsán princip vícejazyčnosti, Evropská koncepce vícejazyčnosti a je naznačen vývoj výuky cizích jazyků v České Republice v posledních třiceti letech. Následně je zhodnocena aktuální situace výuky německého jazyka na základních školách s akcentem na používání přístupu vícejazyčnosti z koncepce Evropské unie. Získaná data jsou analyzována, vyhodnocena a je stanoveno doporučení pro zlepšení situace. | cze |
dc.format | 53 s. (72 685 znaků) | |
dc.format | 53 s. (72 685 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | cizí jazyk | cze |
dc.subject | německý jazyk | cze |
dc.subject | vícejazyčnost | cze |
dc.subject | výuka jazyků | cze |
dc.subject | koncepce vícejazyčnosti | cze |
dc.subject | rámcový vzdělávací plán | cze |
dc.subject | foreign language | eng |
dc.subject | German language | eng |
dc.subject | multilingualism | eng |
dc.subject | language education | eng |
dc.subject | European concept of multilingualism | eng |
dc.subject | educational plan | eng |
dc.title | Výhody a nevýhody zvládnutí cizího jazyka z pohledu jedno- a vícejazyčnosti ve společnosti | cze |
dc.title.alternative | The advantages and disadvantages of mastering the foreign language from the perspective of mono- and multilingualism in the society | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 43860 | |
dc.description.abstract-translated | The Bachelor thesis deals with comparison of advantages and disadvantages of using the foreign language. The theoretical part describes the principle of multilingualism and the European concept of multilingualism, it also indicates the development of the foreign languages education in the Czech Republic in the last thirty Years. The current situation is assessed, especially the use of German language. The data are analysed, evaluated and the recommendation is determined. | eng |
dc.date.accepted | 2016-06-15 | |
dc.description.department | Filozofická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Evropská teritoriální studia - ČR a německy mluvící země | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Filozofická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Mezinárodní teritoriální studia | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Ptáčníková, Vlastimila | |