Fungování a činnost agentury CzechTrade ve Francii
Abstrakt
Cílem této bakalářské práce je pojednat o agentuře CzechTrade a o činnosti jejího zastoupení ve Francii. Autorka považuje za nezbytné zasadit agenturu do kontextu zahraničního obchodu, proto je první část práce věnována zahraničnímu obchodu, zahraničně-obchodní politice ČR a státní podpoře exportu. Na druhou kapitolu zaměřenou na rámcové představení agentury navazuje kapitola třetí, která se věnuje jejímu konkrétnímu francouzskému zastoupení a specifikům činnosti pařížské kanceláře. Poslední část se zabývá česko-francouzskými obchodními vztahy a jejich vývojem v posledních letech. Zvláštní pozornost je věnována jejich ekonomickému prostředí se zaměřením na průmysl, který tvoří základ vzájemného obchodu. Na závěr je zhodnocen význam agentury v obchodních vztazích mezi Českou republikou a Francií.