Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorVovsová, Květa
dc.date.accessioned2021-11-19T14:39:44Z
dc.date.available2021-11-19T14:39:44Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2007-09-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/3531
dc.description.abstractBakalářská práce na téma: "Propagační prostředky ve vybrané firmě" pojednává o marketingových nástrojích a jejích účelnosti v každodením obchodním živote. Zaměřuje se na historii propagačních prostředků konkrétní obchodní společnosti s podrobným popisem terminologie - promotion, propagace. Součástí této práce je charakteristika čsob, její historie a současnost. Pokusila jsem se analyzovat zmíněné marketingové nástroje u vybrané obchodní společnosti a zároveň připojila své doporučení, které by mohlo pomoci ke zlepšení propagačních prostředků tohoto podnikatelského subjektu.cze
dc.format47 s., 7 s. obr. příloh
dc.format47 s., 7 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPropagacecze
dc.subjectpravidla propagacecze
dc.subjectnástroje propagacecze
dc.subjectpropagační pláncze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectpropagační prostředkycze
dc.subjectpromotioneng
dc.subjectpromotional regulation (ruleseng
dc.subjectpromotion instrumentseng
dc.subjectadvertising plan (scheduleeng
dc.subjectadvertisementeng
dc.subjectadvertising mediaeng
dc.titlePropagační prostředky ve vybrané firměcze
dc.title.alternativeWAYS OF PROMOTION AND ADVERTISING IN CHOSEN FIRMeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag8357
dc.description.abstract-translatedThe thesis "Promotional instruments of particular company" deals with marketing instruments and its usefulness in a daily business life. The thesis is focused on history of promotional instruments of the particular company characteristics with detailed description of promotion and propagation. Part of my work drafts the čsob characteristics as well as its history and present. I tryed to analyse at once the company´s marketing instruments as mentioned and adjoin my recommendation that could help to improve the promotional instruments.eng
dc.date.accepted2007-10-15
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam