• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Zdravotně sociální fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Zdravotně sociální fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Spokojenost uživatelů s poskytovanými službami v Centru sociálních služeb Petrklíč

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (1.072Mb)
    Posudek vedoucího práce (554.6Kb)
    Posudek oponenta práce (496.5Kb)
    Průběh obhajoby práce (681.1Kb)
    Datum
    2017
    Autor
    Zelená, Nikola
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Tématem bakalářské práce je zjištění spokojenosti uživatelů s poskytovanými službami v Centru sociálních služeb Petrklíč.Bakalářská práce je složena ze dvou částí,a to teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá základními pojmy, jako jsou sociální služby, sociální práce, sociální pracovník a kvalita v sociálních službách. Další kapitola se zabývá spokojenosti uživatelů. Závěr teoretické části se věnuje Centru sociálních služeb Petrklíč, ve kterém byl proveden výzkum. V praktické části jsou vyhodnoceny výsledky výzkumu, jehož hlavním cílem bylo zhodnotit spokojenost uživatelů, popřípadě jejich zákonných zástupců, s nabídkou a kvalitou služeb Centra sociálních služeb Petrklíč. V oblasti výzkumu jsou stanoveny tři výzkumné otázky. V této části je zjišťováno, jaké služby jsou nabízeny a jaké služby uživatelé využívají. Dále se zaměřuje na celkové hodnocení nabídky a kvality služeb Centra sociálních služeb Petrklíč. K dosažení cílů byla využita technika kvalitativního výzkumu. Ke sběru dat byla použita metoda polostrukturovaného rozhovoru. Komunikačních partnerů bylo celkem osm a jejich odpovědi jsou zpracovány technikou otevřeného kódování. Výsledky jsou zaznamenány do tabulek a grafu. Výsledky výzkumu ukázaly skutečnost, že uživatelé Centra sociálních služeb Petrklíč nemají povědomí o tom, jaké služby nabízí, a tak někteří z nich nebyli schopni uvést, jaké služby by rádi nově začali využívat. Z výsledků dále vyplývá, že zařízení nabízí službu, kterou není schopno poskytnout a některým uživatelům a zákonným zástupcům tedy v zařízení chybí. Dále byly jmenovány i další služby, které by uživatelé v Centru sociálních služeb Petrklíč rádi uvítali. Není tedy možné říci, že jsou uživatelé či jejich zákonní zástupci s nabídkou poskytovaných služeb Petrklíč zcela spokojeni. S kvalitou poskytovaných služeb však jsou spokojeni. V závěru této práce je také uvedeno, jak by tato práce mohla pomoci Centru sociálních služeb Petrklíč.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/34759
    Kolekce
    • Zdravotně sociální fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV