dc.contributor.advisor | Dobeš, Martin | |
dc.contributor.author | Štangl, Jiří | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:56:35Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:56:35Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2016-12-14 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/34002 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá řešením úloh spojitého numerického modelování v oblasti automobilového průmyslu. Text je rozdělen do dvou hlavních částí. V první části je představen nádržový čerpadlový modul, který je hlavním tématem numerických analýz. Dále je uveden teoretický základ mechaniky kontinua a numerického modelování pomocí metody konečných prvků. Ve druhé části jsou rozebrána dvě témata numerické optimalizace nádržového modulu - tlumení materiálu a kontakt. Obě téma obsahují, kromě praktické analýzy řešení, také podkapitoly vysvětlující důvod optimalizace parametrů modelu v praxi a uvádějící teorii k dané problematice. | cze |
dc.format | 84 s., 6 s. příl. | |
dc.format | 84 s., 6 s. příl. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | MKP | cze |
dc.subject | metoda konečných prvků | cze |
dc.subject | pružnost | cze |
dc.subject | plasticita | cze |
dc.subject | tlumení | cze |
dc.subject | kontakt | cze |
dc.subject | simulace | cze |
dc.subject | modelování | cze |
dc.subject | FEM | eng |
dc.subject | finite element method | eng |
dc.subject | elasticity | eng |
dc.subject | plasticity | eng |
dc.subject | damping | eng |
dc.subject | contact | eng |
dc.subject | simulations | eng |
dc.title | Optimalizace parametrů úlohy s rázovým zatížením v programu LS-DYNA | cze |
dc.title.alternative | Optimization of parameters for task under crash impact in LS-DYNA software | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 44333 | |
dc.description.abstract-translated | Master's thesis focuses on numerical modeling of automotive tasks. The text is divided into two main parts. A fuel supply module is the main topic of all numeric analyses of this thesis and it is introduced in the first part. Basics of theoretical continuum mechanics and finite elements method are also explained in the first part. The second part is split into two main topics of the fuel supply module - material damping and contact numerical modeling. Practical reasons for parameter optimization are explained along with particular optimization results and underlying theoretical background. | eng |
dc.date.accepted | 2017-01-20 | |
dc.description.department | Přírodovědecká fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Fyzikální měření a modelování | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Přírodovědecká fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Fyzika | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Jelínek, Petr | |
dc.contributor.referee | Poláková, Helena | |