dc.contributor.advisor | Novák, Václav | |
dc.contributor.author | Simota, Matěj | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:56:00Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:56:00Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-04-19 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33954 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce "Hudební vizualizér pro virtuální realitu" se zabývá teoretickým základem k vývoji mobilní aplikace a jejím samotným vývojem. V teoretickém základě popisuje definici a technologie pro interpretaci virtuální reality. Dále pojednání o software a hardware použitém k realizaci aplikace. Před samotným návrhem aplikace také zkoumání principů zvukového signálu a hudebních vizualizací. V praktické části je popsán postup vytvoření 3D prostředí
a jeho přenos do prostředí frameworku SceneKit. Následně principy, které byly použity pro naprogramování reakce této 3D scény na spouštěnou hudbu, ovládání pomocí pohybu hlavy uživatele, jednotlivé komponenty aplikace, testování a optimalizace. | cze |
dc.format | 33 s. | |
dc.format | 33 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Apple | cze |
dc.subject | iOS | cze |
dc.subject | app | cze |
dc.subject | music | cze |
dc.subject | visualiser | cze |
dc.subject | swift | cze |
dc.subject | xcode | cze |
dc.subject | cinema | cze |
dc.subject | 4D | cze |
dc.subject | 3D | cze |
dc.subject | virtual | cze |
dc.subject | reality | cze |
dc.subject | Apple | eng |
dc.subject | iOS | eng |
dc.subject | app | eng |
dc.subject | music | eng |
dc.subject | visualiser | eng |
dc.subject | swift | eng |
dc.subject | xcode | eng |
dc.subject | cinema | eng |
dc.subject | 4D | eng |
dc.subject | 3D | eng |
dc.subject | virtual | eng |
dc.subject | reality | eng |
dc.title | Hudební vizualizér pro virtuální realitu | cze |
dc.title.alternative | Music visualiser for virtual reality | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 49587 | |
dc.description.abstract-translated | Thesis "Music visualiser for virtual reality" deals with theoretical basis of developing mobile app and the actual development. The theoretical basis describes the definition and interpretation technology for virtual reality. Further discussion of software and hardware used to implement the application. Also examining the principles of sound signal and music visualization and then designing the app. The practical part describes how to create 3D environment and how to transfer it into the environment SceneKit framework. Consequently, the principles of which were used for programming the response of the 3D scene to playing music via head movement of the user, testing and optimization. | eng |
dc.date.accepted | 2017-05-22 | |
dc.description.department | Přírodovědecká fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Aplikovaná informatika - specializace Web a multimédia | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Přírodovědecká fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Aplikovaná informatika | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Bakala, Břetislav | |