dc.contributor.advisor | Machulová, Helena | |
dc.contributor.author | Košťálová, Romana | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T13:25:54Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T13:25:54Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-03-23 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/3372 | |
dc.description.abstract | Cílem této práce je popsat důležité aspekty procesu integrace dětí s DS do běžného školství. V první části popisuje diagnózu Downův syndrom (DS) a její specifika. Zabývá se ranou péčí o děti s DS, dále předškolním vzděláváním a možnostmi základního vzdělávání těchto jedinců. V další části uvádí obecnou charakteristiku školní integrace a inkluze a vývoj integračních tendencí v ČR i v zahraničí. Nakonec se podrobněji věnuje procesu školní integrace dětí s DS v České republice, tj. jejím významem, vhodnými podmínkami a případnými nedostatky či překážkami. | cze |
dc.format | 51 s. (14193) | |
dc.format | 51 s. (14193) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Mentální retardace | cze |
dc.subject | Downův syndrom | cze |
dc.subject | žák se speciálními vzdělávacími potřebami | cze |
dc.subject | školní integrace | cze |
dc.subject | inkluze. | cze |
dc.subject | Mental retardation | eng |
dc.subject | Down syndrome | eng |
dc.subject | pupils with special educational needs | eng |
dc.subject | integration in mainstream education | eng |
dc.subject | inclusion. | eng |
dc.title | Školní integrace dětí s Downovým syndromem | cze |
dc.title.alternative | Integrating children with Down syndrome into mainstream education. | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 40491 | |
dc.description.abstract-translated | The Thesis focuses on integration of pupils with Down syndrome into the mainstream education. First part of the Thesis describes specific signs and symptoms of Down syndrome. The early care after birth and during preschool age is commented and the general options for school education are presented. Next, the Thesis compares the trends in school integration and inclusion of children with Down syndrome in the Czech Republic and abroad. Last part of the Thesis is devoted to more detailed description of the school integration system practiced in Czech Republic. The meaning and significance of inclusion are discussed, together with suitable conditions versus potential obstacles and problems. | eng |
dc.date.accepted | 2015-05-27 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |