Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBetáková, Lucie
dc.contributor.authorTomašáková, Michaela
dc.date.accessioned2021-12-08T12:16:10Z
dc.date.available2021-12-08T12:16:10Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-07-04
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33597
dc.description.abstractDiplomová práce se bude zabývat styly učení ve výuce anglického jazyka, konkrétně v individuální výuce. Teoretická část práce se zaměří na teorii stylů učení, která bude porovnána s teorií strategií učení. Diplomantka popíše dělení stylů a strategií učení podle různých autorů, bude se detailně věnovat způsobům, jak identifikovat styl učení konkrétního žáka. Kromě toho se také zaměří na vyučovací styl a bude sledovat, jaký je mezi nimi vztah. Protože výzkum bude probíhat v podmínkách individuální výuky, diplomantka popíše její specifika. Empirická část bude založená na kvalitativním výzkumu stylů učení, konkrétně případových studií 7 studentů různých úrovní, kteří si osvojují anglický jazyk prostřednictvím individuální výuky. Diplomantka provede se studenty řízený rozhovor, jehož prostřednictvím bude zkoumat styly učení u jednotlivých studentů. Kromě toho diplomantka povede zúčastněné pozorování, při kterém si povede záznamy o stylech učení jednotlivých žáků. Výsledky získané prostřednictvím řízeného rozhovoru porovná s výsledky svého pozorování žáků v individuální výuce. Po zjištění stylů učení budou navrženy vhodné způsoby práce a aktivity ve výuce AJ, které vyhovují jednotlivým studentům z hlediska jejich zjištěného učebního stylu.cze
dc.format165
dc.format165
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectstyly učenícze
dc.subjectstrategie učenícze
dc.subjectvyučovací stylcze
dc.subjectindividuální výukacze
dc.subjectdotazník LSI (Learning Style Inventory)cze
dc.subjectlearning styleseng
dc.subjectlearning strategieseng
dc.subjectteaching styleseng
dc.subjectone-to-one teachingeng
dc.subjectquestionnaire LSI (Learning Style Inventory)eng
dc.titleStyly učení v individuální výuce anglického jazykacze
dc.title.alternativeLearning styles in one-to-one teaching of Englisheng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag51353
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with learning styles of learners in English language teaching namely in one-to-one courses. The theoretical part deals with the theory of learning styles which is contrasted with the theory of learning strategies. In the theoretical part it is described how learning styles and learning strategies are classified by different authors. How to identify learning styles of one particular student is explained. Apart from that the theoretical part deals with teaching styles in order to find the relationship between learning styles and teaching styles. One-to-one teaching is described as the research takes place in one-to-one teaching environment. The empirical part of the thesis is based on qualitative research of learning styles namely case studies of 7 students of different levels of English who acquire English in one-to-one courses. Students´ learning styles will be analysed through data obtained from an interview. The author of the thesis will use participant observation and will keep account of learning styles of every particular student. Results acquired from the interview will be compared with results from observation in one-to-one teaching. When students´ learning styles are analysed, appropriate teaching methods and exercises are proposed to satisfy students´ ascertained learning styles.eng
dc.date.accepted2017-08-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJn-AJncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeDvořáková, Kateřina


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam