dc.contributor.advisor | Franclová, Marta | |
dc.contributor.author | Jeníčková, Barbora | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:16:09Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:16:09Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-07-14 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33596 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce je teoreticko-empirického charakteru. Teoretická část nám poskytuje informace o stresu a syndromu vyhoření získané na základě studia příslušné literatury. Definuje základní pojmy stresu a burnout syndromu a seznamuje nás s jejich základní charakteristikou. V druhé, empirické části je na základě dotazníkového šetření zjišťována míra a četnost vyhoření ve zkoumaném vzorku pedagogických pracovníků. Součástí praktické části, jsou jako doplňková metoda použity cíleně provedené rozhovory s vytipovanými učiteli. | cze |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | syndrom vyhoření | cze |
dc.subject | stres | cze |
dc.subject | učitel | cze |
dc.subject | emocionální vyčerpání | cze |
dc.subject | depersonalizace | cze |
dc.subject | osobní uspokojení | cze |
dc.subject | burnout syndrom | eng |
dc.subject | stress | eng |
dc.subject | teacher | eng |
dc.subject | emotional exhaustion | eng |
dc.subject | depersonalization | eng |
dc.subject | personal accomplishment | eng |
dc.title | Faktory spojené se sníženou úrovní vnímaného stressu a pocitu syndromu vyhoření u učitelů ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Factors associated with lower levels of perceived stress and feelings of burn-out among elementary school teachers | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 50984 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis is theoretically-empirical. The theoretical part provides us with information about stress and burnout syndrome obtained on the basis of study of relevant literature. It defines the basic concepts of stress and burnout syndrome and introduces us to their basic characteristics. In the second empirical part is the rate and frequency of burnout staff is determined on the basis of a questionnaire survey in the sample of pedagogical staff. As a partical part targeted interviews with selected teachers are used as a complementary method. | eng |
dc.date.accepted | 2017-08-24 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň základních škol | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Garabiková Pártlová, Margareta | |