dc.contributor.advisor | Tesař, Jiří | |
dc.contributor.author | Pelc, Vít | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:16:05Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:16:05Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2016-12-20 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33592 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce pojednává o využití klasického experimentu a počítačové simulace při výuce fyziky na základní škole. Práce vymezuje pojem experiment, zaměřuje se na druhy klasického experimentu a na možnosti počítačových simulací. Klasický experiment a počítačovou simulaci dává ve výzkumné části do souvislosti s motivací k učení v hodinách fyziky. V didaktické analýze v rámci výuky fyziky při zařazení klasického experimentu a počítačové simulace vyhodnocuje efektivitu zvoleného typu pokusu. | cze |
dc.format | 79 | |
dc.format | 79 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | experiment | cze |
dc.subject | klasický experiment | cze |
dc.subject | počítačová simulace | cze |
dc.subject | motivace | cze |
dc.subject | aplikace | cze |
dc.subject | didaktická analýza | cze |
dc.subject | motivace k učení | cze |
dc.subject | experiment | eng |
dc.subject | a classic experiment | eng |
dc.subject | computer simulation | eng |
dc.subject | motivation | eng |
dc.subject | applications | eng |
dc.subject | didactic analysis | eng |
dc.subject | motivation | eng |
dc.title | Klasický experiment a počítačová simulace při výuce fyziky | cze |
dc.title.alternative | A classic experiment and computer simulations at teaching physics | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 49414 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis discusses the use of the classical experiment and computer simulation in teaching physics at the elementary school. Paper defines the term experiment focuses on specific types of classic experiment and computer simulation options. A classic experiment and computer simulation in the research section gives associated with motivation for learning in physics classes. In the didactic analysis in teaching physics at inclusion classical experiment and computer simulation evaluates the effectiveness of the selected type of experiment. | eng |
dc.date.accepted | 2017-01-30 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | F-TchV/ZŠ navazující-komb. | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Vochozka, Vladimír | |