Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGarabiková Pártlová, Margareta
dc.contributor.authorMiesbauerová, Lucie
dc.date.accessioned2021-12-08T12:15:53Z
dc.date.available2021-12-08T12:15:53Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33580
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na subjektivní pohled studentů PF JU na alternativní přístupy ve vzdělávání a na případné využití těchto metod ve vlastní praxi. Součástí práce je literární rešerše charakterizující jednotlivé typy alternativních škol a alternativní přístupy ke vzdělávání. Data byla získávána na základě dotazníkového šetření a s využitím didaktického testu. Na průzkumu spolupracovalo 139 studentů Pedagogické fakulty Jihočeské univerzity. Ve výsledkové části práce jsou zahrnuty zjištění, která poukazují na skutečnost, že většina respondentů by prvky alternativního vzdělávání do vlastní praxe zařadila a to i přesto, že jen málo z nich má osobní zkušenost s návštěvou některé z alternativních škol. Vyšší procento dotazovaných uvedlo, že informace o alternativním vzdělávání spíše nemají, což potvrdil didaktický test znalostí. Průměrná úspěšnost respondentů byla 50%.cze
dc.format70 s. (113 340 znaků)
dc.format70 s. (113 340 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectalternativní vzdělávánícze
dc.subjectMontessoricze
dc.subjectWaldorfská pedagogikacze
dc.subjectreformní pedagogikacze
dc.subjectpragmatismuscze
dc.subjectJenský pláncze
dc.subjectmoderní alternativní přístupycze
dc.subjectDaltonský pláncze
dc.subjectalternative educationeng
dc.subjectMontessorieng
dc.subjectWaldorf Schooleng
dc.subjectreformative pedagogyeng
dc.subjectpragmatismeng
dc.subjectJena Planeng
dc.subjectmodern alternative approacheseng
dc.subjectDalton Schooleng
dc.titlePohled studentů PF JU na alternativní přístupy ve vzdělávání a na případné využití těchto metod ve vlastní praxicze
dc.title.alternativeA perspective of students from Faculty of Education of University of South Bohemia in České Budějovice on alternative attitudes in education and on potential application of these methods in their practiseeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag48448
dc.description.abstract-translatedThe thesis is focused on a subjective perspective of students from Faculty of Education of University of South Bohemia in České Budějovice on attitudes in education and on potential application of these methods in their practise. In this thesis is covered general exploration which characterizes particular types of alternative schools and alternative approaches in the process of education. Data were gained from questionnaire and with usage of didactical test. On research were participated 139 students from Faculty od Education of University of South Bohemia in České Budějovice. In the result part are covered finding outs which refer to fact that most of students would use alternative attitudes during their practise even if only small part of them have ever visited any of alternative schools. The higher percentage of respondents answered that they have only limited information about alternative education which was verified by didactical test. The average access from the test was 50%.eng
dc.date.accepted2017-05-24
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJn-Přncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePodhrázská, Dita


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam