dc.contributor.advisor | Nota, Josef | |
dc.contributor.author | Zelenková, Dominika | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:15:51Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:15:51Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-07-14 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33578 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá vnímáním autority u učitelů, kteří učí na prvním stupni ZŠ. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, které s touto problematikou souvisí. Například pojem "autorita", proměny ve vnímání tohoto pojmu postupem času, chápání pojmu autorita v alternativním školství, spojitost autority s kázní ve třídě nebo odměny a tresty ve vyučování. Praktická část práce je realizována za pomoci kvalitativního výzkumu na základě hloubkových rozhovorů. Cílem bylo získání informací, které souvisejí s autoritou učitele. Získaná data jsou vyhodnocená v sedmé kapitole. | cze |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | autorita | cze |
dc.subject | kázeň | cze |
dc.subject | alternativní školy | cze |
dc.subject | moc | cze |
dc.subject | odměny | cze |
dc.subject | tresty | cze |
dc.subject | učitel | cze |
dc.subject | první stupeň ZŠ | cze |
dc.subject | authority | eng |
dc.subject | discipline | eng |
dc.subject | alternative schools | eng |
dc.subject | power | eng |
dc.subject | rewards | eng |
dc.subject | punishment | eng |
dc.subject | teacher | eng |
dc.subject | elementary school | eng |
dc.title | Vnímání autority u pedagogů 1. stupně ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Perception of authority at teachers at primary school | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 47931 | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis deals with the perception of teacher's authority at elementary school. The theoretical part introduces essential terms which are connected with this topic. For example the term authority and its changes of perception in the course of time, alternative schools and the different point of view on authority, the connection between the position of authority and discipline in class, the role of reward and punishment. In the practical part is used qualitative method. The research is based on interviews with teachers. The aim of this thesis is to obtain information related to teacher's authority. Collected data are evaluated in the seventh chapter. | eng |
dc.date.accepted | 2017-08-23 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň základních škol | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Suda, Stanislav | |