Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHašek, Roman
dc.contributor.authorJordánová, Dagmar
dc.date.accessioned2021-12-08T12:15:25Z
dc.date.available2021-12-08T12:15:25Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33550
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá nestandardními aplikačními úlohami a problémy ve výuce matematiky na druhém stupni základní školy a strategiemi jejich řešení. Práce obsahuje analýzu žákovských řešení vybraných problémových úloh. Bylo zjištěno, že významná část vybraných žáků měla s řešením matematických problémů značné obtíže. Poslední část práce obsahuje sbírku řešených problémových úloh, která byla vytvořena na základě zjištěných výsledků při testování žáků. Sbírka úloh je zaměřena na výuku jednotlivých heuristických strategií.cze
dc.format82 s. (102 350 znaků)
dc.format82 s. (102 350 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectRámcový vzdělávací program pro základní vzdělávánícze
dc.subjectkompetence k řešení problémůcze
dc.subjectproblémové úlohycze
dc.subjectproblémové vyučovánícze
dc.subjectvýuková metoda řešení problémůcze
dc.subjectheuristikacze
dc.subjectheuristické strategiecze
dc.subjectFramework Education Programme for Elementary Educationeng
dc.subjectproblem solving skillseng
dc.subjectproblem taskseng
dc.subjectproblem-based instructioneng
dc.subjectproblem solving as teaching methodeng
dc.subjectheuristiceng
dc.subjectheuristic strategieseng
dc.titleMetoda řešení problémů ve výuce matematikycze
dc.title.alternativeProblem solving method in mathematics teachingeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag44966
dc.description.abstract-translatedThis master's thesis deals with unusual applications tasks and problem tasks in teaching mathematics at the upper primary school as well as with their solving strategies. The whole work is build around an analysis of pupils' solutions of selected problem tasks. It was found that solving the tasks caused considerable troubles to a significant part of the pupils. The final part of the thesis contains a collection of problem tasks along with their solutions that is focused on teaching heuristic problem solving strategies and based on the analysis results.eng
dc.date.accepted2017-05-22
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineMn-Inncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePech, Pavel


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam