dc.contributor.advisor | Ochozka, Karel | |
dc.contributor.author | Pirožková, Lenka | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T13:24:51Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T13:24:51Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-03-23 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/3354 | |
dc.description.abstract | Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se dělí na tři hlavní kapitoly. První kapitola nás seznamuje s rozvojem hudebních schopností v mateřské škole. Druhá kapitola se zabývá vývojem dítěte po stránce psychické, motorické a významem rodiny pro hudební vývoj dítěte. Poslední třetí kapitola je věnována dítěti předškolního věku, hudební výchově v mateřské škole a součástí je také seznámení s nabídkou hudebních činností. V praktické části jsem vypracovala návrh činností, které jsem zrealizovala s předškolními dětmi v mateřské škole. | cze |
dc.format | 60 s. | |
dc.format | 60 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | hudební schopnosti | cze |
dc.subject | rytmické cítění | cze |
dc.subject | hudební činnosti | cze |
dc.subject | předškolní věk | cze |
dc.subject | musical abilities | eng |
dc.subject | sense of rhythm | eng |
dc.subject | musical activities | eng |
dc.subject | preschool age | eng |
dc.title | Rozvoj hudebního vnímání u dětí předškolního věku | cze |
dc.title.alternative | Development of musical perception in preschool children | eng |
dc.title.alternative | Rozvoj hudebního vnímání u dětí předškolního věku | cze |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 40281 | |
dc.description.abstract-translated | The work is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part is divided into three main chapters. The first chapter introduces us about development of musical skills in kindergarten. The second chapter deals with the development of the child in terms of mental, motor and meaning of family for the musical development of the child. The third and last chapter is devoted to a child in preschool age, musical education in kindergarten and part of it is also familiarization with range of musical activities. In the practical part, I developed a proposal activities that I realized with preschool children in kindergarten. | eng |
dc.date.accepted | 2015-05-25 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |