dc.contributor.advisor | Mrkvičková, Iva | |
dc.contributor.author | Raichlová, Denisa | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:15:18Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:15:18Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-07-12 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33541 | |
dc.description.abstract | Předkládaná diplomová práce se zabývá výukou dramatu v hodinách literární výchovy na 2. stupni základní školy. Teoretická část se zabývá tím, co je literární a dramatická výchova, jaké jsou jejich cíle ve výuce a jakými metodami můžeme těchto cílů dosáhnout. Dále se zabývá tím, co je drama, jaké jsou jeho prvky nebo dějiny. Ve druhé, praktické části práce se věnujeme čítankám a tomu, jak se v nich odráží daná problematika. Uvádíme metody programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení, které pak využíváme v konkrétních přípravách hodin, které i vyhodnocujeme podle toho, jak se ve skutečnosti povedly nebo nepovedly při samotné výuce. | cze |
dc.format | 137 s. (215 148 znaků) | |
dc.format | 137 s. (215 148 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | drama | cze |
dc.subject | literární výchova | cze |
dc.subject | 2. stupeň ZŠ | cze |
dc.subject | dramatická výchova | cze |
dc.subject | Čtením a psaním ke kritickému myšlení | cze |
dc.subject | čítanky | cze |
dc.subject | drama | eng |
dc.subject | literary education | eng |
dc.subject | Upper Primary School | eng |
dc.subject | dramatic education | eng |
dc.subject | By Reading and Writing to Critical Thinking | eng |
dc.subject | reading-books | eng |
dc.title | Drama v didaktice literární výchovy na 2. stupni ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Drama in the Didactics of Literary Education at the Upper Primary School | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 44918 | |
dc.description.abstract-translated | The presented dissertation deals with education of drama in literary lessons on the second grade of primary schools. The theoretic part is dedicated to the definition of literary and dramatic education, what their goals in education are in general and how to achieve these goals. Secondly, it describes drama, its elements and history. The second part is practical. We focus on reading-books and how the discussed topic is reflected in them. We present the "By Reading and Writing to Critical Thinking" programme methods which we then use in concrete preparations for lessons. We afterwards evaluate these lessons based on the extent to which the lessons were successful within the education itself. | eng |
dc.date.accepted | 2017-08-30 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJn-OVan | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Nohavová, Gabriela | |