Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMrkvičková, Iva
dc.contributor.authorRaichlová, Denisa
dc.date.accessioned2021-12-08T12:15:18Z
dc.date.available2021-12-08T12:15:18Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-07-12
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33541
dc.description.abstractPředkládaná diplomová práce se zabývá výukou dramatu v hodinách literární výchovy na 2. stupni základní školy. Teoretická část se zabývá tím, co je literární a dramatická výchova, jaké jsou jejich cíle ve výuce a jakými metodami můžeme těchto cílů dosáhnout. Dále se zabývá tím, co je drama, jaké jsou jeho prvky nebo dějiny. Ve druhé, praktické části práce se věnujeme čítankám a tomu, jak se v nich odráží daná problematika. Uvádíme metody programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení, které pak využíváme v konkrétních přípravách hodin, které i vyhodnocujeme podle toho, jak se ve skutečnosti povedly nebo nepovedly při samotné výuce.cze
dc.format137 s. (215 148 znaků)
dc.format137 s. (215 148 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdramacze
dc.subjectliterární výchovacze
dc.subject2. stupeň ZŠcze
dc.subjectdramatická výchovacze
dc.subjectČtením a psaním ke kritickému myšlenícze
dc.subjectčítankycze
dc.subjectdramaeng
dc.subjectliterary educationeng
dc.subjectUpper Primary Schooleng
dc.subjectdramatic educationeng
dc.subjectBy Reading and Writing to Critical Thinkingeng
dc.subjectreading-bookseng
dc.titleDrama v didaktice literární výchovy na 2. stupni ZŠcze
dc.title.alternativeDrama in the Didactics of Literary Education at the Upper Primary Schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag44918
dc.description.abstract-translatedThe presented dissertation deals with education of drama in literary lessons on the second grade of primary schools. The theoretic part is dedicated to the definition of literary and dramatic education, what their goals in education are in general and how to achieve these goals. Secondly, it describes drama, its elements and history. The second part is practical. We focus on reading-books and how the discussed topic is reflected in them. We present the "By Reading and Writing to Critical Thinking" programme methods which we then use in concrete preparations for lessons. We afterwards evaluate these lessons based on the extent to which the lessons were successful within the education itself.eng
dc.date.accepted2017-08-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJn-OVancze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNohavová, Gabriela


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam