Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNota, Josef
dc.contributor.authorČerná, Věra
dc.date.accessioned2021-12-08T12:15:10Z
dc.date.available2021-12-08T12:15:10Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-07-10
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33531
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřená na problematiku nadaných dětí v procesu vzdělávání. Základem práce je snaha o ucelený pohled na danou problematiku. Práce je složena ze dvou hlavních částí. První, teoretická část reflektuje současné teoretické pohledy na nadané děti z vývojového hlediska a charakteristiku specifických projevů nadaných žáků v kolektivu či mezi svými vrstevníky. Dále pak možnosti rozvoje mimořádně nadaných žáků i možné způsoby přistupu k těmto žákům v průběhu vzdělávání. Práce se také zabývá spoluprácí pedagogicko-psychologické poradny a spoluprácí asistenta pedagoga s pedagogem. Dává nahlédnout na organizace, které se zabývají nadanými jedinci a mimoškolními možnostmi podpory nadáných žáků. V praktické části diplomové práce je zvolen kvalitativní výzkum a to ve formě polostrukturovaných rozhovorů s učiteli, kteří působí ve speciálních třídách, kde učí mimořádně nadané žáky. Cílem praktické části je zmapování přístupu pedagoga při práci ve speciálních třídách mimořádně nadaných dětí.cze
dc.format79 s.
dc.format79 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectinteligencecze
dc.subjectmimořádně nadané děticze
dc.subjectnadánícze
dc.subjectrodičcze
dc.subjecttalentcze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectintelligenceeng
dc.subjectexceptionally gifted childreneng
dc.subjectgifteng
dc.subjectparenteng
dc.subjecttalenteng
dc.subjectteachereng
dc.titleNadané děti v procesu vzdělávání na prvním stupni základních školcze
dc.title.alternativeGifted children in education process at the primary schoolseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag44897
dc.description.abstract-translatedThis master thesis is focused on the topic of gifted children in education system. Foundation of this thesis is comprehensive view on given topic. Thesis is composed from two main parts. First theoretical part reflects current theoretical view on the problematic of gifted children from development point of view and characteristics of specific behaviour of gifted children in school collective or in company of their peers. Furthermore, this academical work discusses opportunities for developement of gifted children and possible approaches how to educate them. This thesis is also focused on cooperation between PPP, assistant of teacher and theacher of young pupils. The theoretical part further present organisations which work closely with gifted pupils in or outside education system. Second, practical part is done by method of quality research, Semi-structured questionnaire for teacher of talented pupils was used for this purpuse. Main goal of practical part of this thesis was description of techer's approach to teaching young talented children.eng
dc.date.accepted2017-08-23
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeBajgarová, Zdeňka


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam