Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠtěpánková, Hana
dc.contributor.authorKarlovská, Tamara
dc.date.accessioned2021-12-08T12:15:07Z
dc.date.available2021-12-08T12:15:07Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-07-19
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33527
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřená na pohled budoucího učitele na matematické soutěže a jejich vliv na rozvoj klíčových kompetencí, se zaměřením na soutěž Matematický klokan. V práci jsou řešeny příklady kategorií Benjamín a Kadet z ročníku 2015, ale najdeme zde také sadu pracovních listů přibližujících obdobné příklady, jaké se nacházejí v této matematické soutěži. Tyto příklady mají sloužit slabším žákům jako příprava na tuto soutěž, či na oživení hodin matematiky. Řešení je ilustrováno pomocí obrázků, náčrtků, geometrických konstrukcí, tabulek a slovních komentářů, které mají žákům problematiku v jednotlivých příkladech přiblížit.cze
dc.format110 s. (121 697 znaků)
dc.format110 s. (121 697 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMatematický klokancze
dc.subjectpracovní listycze
dc.subjectnestandardní matematické úlohycze
dc.subjectlogické úlohycze
dc.subjectrozvoj klíčových kompetencícze
dc.subjectMathematical kangarooeng
dc.subjectworksheetseng
dc.subjectnonstandard mathematical exerciseseng
dc.subjectlogical exerciseseng
dc.subjectdevelopment of crucial competencieseng
dc.titleSoutěž Matematický klokan z pohledu budoucího učitelecze
dc.title.alternativeMath Kangaroo competition in terms of future teachereng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag44885
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis presents the perspective of a future teacher on mathematical contests and their impact on the development of crucial competencies, with special focus on the contest Mathematical kangaroo. The thesis deals with test questions from categories Benjamin and Kadet from 2015. Furthermore, a set of worksheets expounding similar examples that can be found in this contest, is included in the thesis. These exercises are established to serve pupils with inferior results as a preparation for the contest, or for the enlivening of math classes. Solution is illustrated via pictures, sketches, geometrical constructions, tables and verbal comments that should help pupils to better understand the topics.eng
dc.date.accepted2017-08-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineMn-Zncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKoldová, Helena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam