Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŘepa, Karel
dc.contributor.authorHátlová, Jana
dc.date.accessioned2021-12-08T12:15:02Z
dc.date.available2021-12-08T12:15:02Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33520
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá postoji žáků staršího školního věku k výtvarnému umění. Práce je rozdělena do dvou částí. V rámci teoretické části je pozornost nejdříve zaměřena na samotného žáka z pohledu vývojové a sociální psychologie. Následující část je věnována postojům z pohledu obecné a sociální psychologie. Dále je řešena problematika vzdělávacích institucí a jejich kurikulárních dokumentů s přihlédnutím na výtvarný obor, zda výstupy předmětu splňují určité cíle vizuální gramotnosti. V teoretické části práce jsou též zmíněny metody, formy a činnosti zprostředkovávání výtvarného umění. Empirická část práce se věnuje výzkumnému šetření otázky: "Jaké jsou postoje žáků staršího školního věku k výtvarnému umění?" Pro zjištění odpovědí je zvolen kvantitativní výzkum kombinující dotazníkovou formu šetření a metodu sémantického diferenciálu.cze
dc.format95 (148 121 znaků)
dc.format95 (148 121 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectžák staršího školního věkucze
dc.subjectpostojecze
dc.subjectvýtvarné uměnícze
dc.subjectvývojová psychologiecze
dc.subjectsociální psychologiecze
dc.subjectRVPcze
dc.subjectkvantitativní výzkumcze
dc.subjectdotazníkcze
dc.subjectsémantický diferenciálcze
dc.subjectpupil aged 13 to 15eng
dc.subjectattitudeseng
dc.subjectvisual artseng
dc.subjectdevelopmental psychologyeng
dc.subjectsocial psychologyeng
dc.subjectFramework Education Programmeeng
dc.subjectquantitative researcheng
dc.subjectquestionnaireeng
dc.subjectsemantic differentialeng
dc.titlePostoje žáků staršího školního věku k výtvarnému uměnícze
dc.title.alternativeAttitudes of Pupils Aged 13 to 15 to Visual Artseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag44861
dc.description.abstract-translatedThis master thesis investigates attitudes of pupils aged 13 to 15 to visual arts. The work is divided into two sections. Within a theoretical section, the focus is on pupils from the point of view of developmental and social psychology. The following section is dedicated to attitudes from the perspective of general and social psychology. Afterwards, the issue of educational institutions and their curricular documents concerning visual arts is discussed - whether the output of the subject fulfils particular goals of visual literacy. The theoretical section also mentions methods, forms and actions which can be used to mediate visual arts. An empirical section researches an answer to the question: "What are the attitudes of pupils aged 13 to 15 to visual arts?" In order to find out the answer, a quantitative research combining questionnaires and a method of semantic differential is conducted.eng
dc.date.accepted2017-05-24
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJn-VVncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePospíšil, Aleš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam