Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKoldová, Helena
dc.contributor.authorTetourová, Barbora
dc.date.accessioned2021-12-08T12:15:01Z
dc.date.available2021-12-08T12:15:01Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-07-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33518
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá mezipředmětovými vztahy na úrovni plánovaného kurikula. Teoretická část je věnována problematice mezipředmětových vztahů, popisu dětí školního věku a učení formou hry. Obsahuje pojmy integrace ve vyučování, matematická gramotnost, instruktor, učení, motivace a hra. Dále je zde zmíněn Rámcově vzdělávací program pro základní vzdělávání, klíčové kompetence a jeho vybrané vzdělávací oblasti. Praktická část obsahuje soubor úloh, které integrují mezipředmětové vztahy. Za každou aktivitou je popsána její realizace z pohledu autora diplomové práce.cze
dc.format89 s., 15 s. příloh
dc.format89 s., 15 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmezipředmětové vztahycze
dc.subjectintegrace ve vyučovánícze
dc.subjectRámcově vzdělávací programcze
dc.subjectStandardy pro výuku matematikycze
dc.subject1. stupeň ZŠcze
dc.subjectklíčové kompetencecze
dc.subjectmatematická gramotnostcze
dc.subjectučenícze
dc.subjecthracze
dc.subjectmotivacecze
dc.subjectinstruktorcze
dc.subjectmatematický táborcze
dc.subjectinterdisciplinary relationshipseng
dc.subjectintegration in teachingeng
dc.subjectFramework Educational Programeng
dc.subjectStandards for mathematics teachingeng
dc.subjectPrimary schooleng
dc.subjectkey competencieseng
dc.subjectnumeracyeng
dc.subjectlearningeng
dc.subjectgame-based learningeng
dc.subjectmotivationeng
dc.subjectinstructoreng
dc.subjectmathematical campeng
dc.titleMezipředmětové vztahy na úrovni plánovaného kurikula (matematický tábor pro 1. stupeň základní školy)cze
dc.title.alternativeInterdisciplinary relationships at the level of the planned curriculum (mathematical camp for elementary school)eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag44845
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with interdisciplinary teaching and learning approaches at the level of a planned curriculum. The theoretical part is devoted to the issues of interdisciplinary teaching and learning approaches, description of school-age children and game-based learning. It includes the concepts of integration in teaching, numeracy, instructor, learning, motivation and game-based learning. There is also mentioned the Framework Educational Program for Primary Education, key competencies and its selected educational areas. The practical part contains a set of activities that integrate interdisciplinary teaching and learning. For each activity there is a description of its realization from the point of view of the author of the diploma thesis.eng
dc.date.accepted2017-08-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeSamková, Libuše


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam