dc.contributor.advisor | Koldová, Helena | |
dc.contributor.author | Tetourová, Barbora | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:15:01Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:15:01Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-07-14 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33518 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá mezipředmětovými vztahy na úrovni plánovaného kurikula. Teoretická část je věnována problematice mezipředmětových vztahů, popisu dětí školního věku a učení formou hry. Obsahuje pojmy integrace ve vyučování, matematická gramotnost, instruktor, učení, motivace a hra. Dále je zde zmíněn Rámcově vzdělávací program pro základní vzdělávání, klíčové kompetence a jeho vybrané vzdělávací oblasti. Praktická část obsahuje soubor úloh, které integrují mezipředmětové vztahy. Za každou aktivitou je popsána její realizace z pohledu autora diplomové práce. | cze |
dc.format | 89 s., 15 s. příloh | |
dc.format | 89 s., 15 s. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | mezipředmětové vztahy | cze |
dc.subject | integrace ve vyučování | cze |
dc.subject | Rámcově vzdělávací program | cze |
dc.subject | Standardy pro výuku matematiky | cze |
dc.subject | 1. stupeň ZŠ | cze |
dc.subject | klíčové kompetence | cze |
dc.subject | matematická gramotnost | cze |
dc.subject | učení | cze |
dc.subject | hra | cze |
dc.subject | motivace | cze |
dc.subject | instruktor | cze |
dc.subject | matematický tábor | cze |
dc.subject | interdisciplinary relationships | eng |
dc.subject | integration in teaching | eng |
dc.subject | Framework Educational Program | eng |
dc.subject | Standards for mathematics teaching | eng |
dc.subject | Primary school | eng |
dc.subject | key competencies | eng |
dc.subject | numeracy | eng |
dc.subject | learning | eng |
dc.subject | game-based learning | eng |
dc.subject | motivation | eng |
dc.subject | instructor | eng |
dc.subject | mathematical camp | eng |
dc.title | Mezipředmětové vztahy na úrovni plánovaného kurikula (matematický tábor pro 1. stupeň základní školy) | cze |
dc.title.alternative | Interdisciplinary relationships at the level of the planned curriculum (mathematical camp for elementary school) | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 44845 | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis deals with interdisciplinary teaching and learning approaches at the level of a planned curriculum. The theoretical part is devoted to the issues of interdisciplinary teaching and learning approaches, description of school-age children and game-based learning. It includes the concepts of integration in teaching, numeracy, instructor, learning, motivation and game-based learning. There is also mentioned the Framework Educational Program for Primary Education, key competencies and its selected educational areas. The practical part contains a set of activities that integrate interdisciplinary teaching and learning. For each activity there is a description of its realization from the point of view of the author of the diploma thesis. | eng |
dc.date.accepted | 2017-08-29 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň základních škol | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Samková, Libuše | |