dc.contributor.advisor | Koldová, Helena | |
dc.contributor.author | Samcová, Soňa | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:14:59Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:14:59Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-04-25 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33515 | |
dc.description.abstract | Cílem diplomové práce je shromáždit informace v souvislosti s pojmotvorným procesem týkající se geometrie. Prostudování dostupné literatury a sepsání zásadních pojmů a faktů na dané téma. Součástí práce je sestavení sbírky úloh v souvislosti se zásadami pojmotvorného procesu i vzhledem k revizi Bloomovy taxonomie. Následné provedení aktivního výzkumu. Výzkum zjišťuje, jestli se problematika trojúhelníků na pěti třídách základních škol vyučuje podle zásad pojmotvorného procesu. | cze |
dc.format | 87 s. (80 378 znaků) | |
dc.format | 87 s. (80 378 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Pojmotvorný proces | cze |
dc.subject | formalismus | cze |
dc.subject | žák | cze |
dc.subject | verbalismus | cze |
dc.subject | konstruktivismus | cze |
dc.subject | Bloomova taxonomie | cze |
dc.subject | Concept formation proces | eng |
dc.subject | formalism | eng |
dc.subject | pupil | eng |
dc.subject | verbosity | eng |
dc.subject | constructivism | eng |
dc.subject | Bloom's taxonomy | eng |
dc.title | Pojmotvorný proces ve výuce geometrie na základní škole. | cze |
dc.title.alternative | The process of creating the concept in teaching geometry. | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 44842 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of the thesis is to gather information related to the concept formation process in geometry. Reading available literature and writing the basic terms and facts on a given subject. Part of the thesis is a collection of exercises related to the principles of the concept formation process and due to revision of Bloom's taxonomy. Then realization of active research. The research detects if the problematics of triangles in five classes of elementary school is taught according to the principles of the concept formation process. | eng |
dc.date.accepted | 2017-05-22 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Mn-Chn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Samková, Libuše | |